wtorek, 24 listopada 2015

Drogi Mikołaju...Droga Gwiazdko...

Drogi Mikołaju...Droga Gwiazdko...


W tym roku PROSZĘ o GRUBY PORTFEL i CHUDE CIAŁO :)
Tylko się nie pomyl tak,jak w zeszłym roku!

Kochane...
MIKOŁAJKI oraz GWIAZDKA tuż,tuż,tuż...
Za równy MIESIĄC każdy z Nas usiądzie przy WIGILIJNYM stole.
Macie już listę swoich wymarzonych prezentów? :)
Ja - mam :) Być może jakiś MIKOŁAJ ją zobaczy i przyniesie mi małe co,nie co :)


- PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY : http://www.briju.pl/


- LILOU : BRANSOLETKA Z GRAWEREM


- SINSAY : KOSZULKA


- SZPILKI : CZERWONE LUB BORDOWE


- EWA CHODAKOWSKA - PRZEPIS NA SZCZĘŚCIE


- HAPPY PLANNER : http://www.happyplanner.pl/


- MY FAVOURITE BOX : http://myfavouritebox.com/


- KNEIPP : ZESTAW OLEJKÓW DO KĄPIELI


- YVES ROCHER : ZESTAW : AROMATYCZNA WANILIA



A Wy - o czym MARZYCIE Drogie Panie? :)



19 komentarzy:

  1. Tego ,czego pragnę nie dostanę na gwiazdkę,bo nie da się tego zapakować w papier i przewiązać wstążeczką. Nie wiem czy kiedykolwiek spełni się to marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy Planer strasznie bym chciala ja tez :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja marzę o kremie Sisleyouth Early Wrinkles...Mam próbki i jestem w nim zakochana, ale cena przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  4. spełnienia marzeń, mój mikołaj też się pomylił :/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak bransoletka Lilou i mnie sie marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku miałam mocno przed wczesnego Mikołaja - z racji tego, że kupiłam motocykl dostałam wspaniały damski kask Naxa, kapelusz z Asosa, podstawkę pod świecę i gasidło do świec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też znalazłoby się parę życzeń do Świętego Mikołaja, chociaz możliwość spędzenia świąt w gronie najbliższych to też takie życzenie, które mam nadzieję, że spełni się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja lista życzeń chyba jest jeszcze dłuższa :D
    ale niektóre punkty zgadzaja sie z twoja :D typuuuu "gruby portfel" xDD

    serdecznie zapraszam na konkurs ze sklepem firmoo.com, do wygrania dowlone okulary z asortymentu sklepu :) czas do jutra do północyy!!
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach,sliczny model pierścionka <3
    ja już teraz zamówiłam, bo mają fajne promocje od Rocher (zapach pomarańcza cynamon jest obłędny).

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę przede wszystkim tego pierścionka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw od YR pięknie pachnie na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę ci żeby wszystkie prezenty przyniósł ci Mikołaj ;) A twój Mikołaj żeby podarował ci pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka tych olejków do kąpieli mam - super,
    ale też najchętniej bym z Mikołajem o tym chudym ciele podyskutowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też muszę chyba zrobić mikołajkową listę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki kosmos!!!!! Ja jakoś nie mam parcia na cooś konkretnego. Lubię niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna lista życzeń, może i sporządzę - łatwiej Mikołajowi będzie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie zawsze cieszy każdy chociaż najmniejszy drobiazg, ale tak najbardziej uwielbiam dostawać kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń