sobota, 3 października 2015

RECENZJA - ZOTT - MONTE SNACK - BISZKOPT Z KREMEM MLECZNYM I CZEKOLADOWO - ORZECHOWYM! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
SOBOTA - w Starachowicach jest słonecznie i ciepło :)
Pogoda jest idealna na przejażdżkę ROWEREM,który przez cały okres wiosenno - letni kurzył się w garażu. Mam wolny WEEKEND,więc odpoczywam przed intensywnymi zmianami,które mają nastać w moim miejscu pracy.Jestem spokojna i pełna nadziei...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od społeczności TRND : http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


- ZOTT - MONTE SNACK - BISZKOPT Z KREMEM MLECZNYM I CZEKOLADOWO - ORZECHOWYM! 20g / 1,49 zł



ZOTT - producent mlecznych rozkoszy dla dzieci i dorosłych!

ZOTT POLSKA od kilkunastu lat dostarcza na Polski rynek najwyższej jakości produkty mleczne - jogurty,desery,napoje i inne artykuły,które cieszą się uznaniem zarówno wśród konsumentów,jak i u handlowców.


Połączenie wyśmienitej czekolady,orzechów laskowych oraz mlecznego kremu sprawia,że MONTE SNACK to nie tylko smaczna,ale i pożywna przekąska dla każdego - zarówno dzieci,jak i dorosłych!


RECENZJA :
Mniam! Moja wytrwałość w eliminowaniu słodyczy ze swojego jadłospisu - uległa chwilowemu zawieszeniu!Sprawcą tego wszystkiego jest MONTE SNACK - łobuz!Ale jaki SMACZNY :)
Jako testerka wyżej przedstawionej przekąski nie mogłam - jej nie wypróbować.
Oczywiście nie pożałowałam - bo smak mlecznego kremu oraz czekolady i orzechów laskowych sprawia,że można się rozpłynąć - z rozkoszy oczywiście :) Każdy członek mojej rodziny - od najmłodszego do najstarszego posmakował MONTE SNACK i rozsmakował się w niej równie mocno,jak ja!
Kochana chrześnica Zuzanna - każdego dnia ma w swoim przedszkolnym plecaku tę pyszną przekąskę :)
Można ją jeść powoli - i tak się najesz :) Jest idealna do szkoły,jak i do pracy.
Zajmuje na prawdę mało miejsca a smakuje,jak żadna inna!Serdecznie polecam :)
Moja ocena,to 6/6.

W ostatnim czasie były i ZAKUPY :)


- MAYBELLINE - AFFINITONE - KOREKTOR! ok.16,00 zł
- REVLON - COLORSTAY - PODKŁAD! 24,00 zł
- SORAYA - CLINIC CLEAN - PEELING PODWÓJNIE ZŁUSZCZAJĄCY! ok.9,00 zł
- VASELINE - WAZELINA! ok.5,00 zł
- PHARMACERIS -SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY!
"otrzymałam do przetestowania od firmy PHARMACERIS"
- ORIFLAME - OXYGEN BOOST - FACE BLOTTING TISSUES - BIBUŁKI MATUJĄCE DO TWARZY! 2 x 7,99 zł
- PULANNA - PHYTOSILVER - TONIK ZE SREBREM! ok.40,00 zł
- AVON - TODAY TOMORROW ALWAYS - FOREVER - WODA PERFUMOWANA!
"PREZENT od Najdroższego :* "

To by było na tyle :)
A co u Was DOBREGO w ostatnim czasie? :)



18 komentarzy:

  1. Zakupy rewelacja,a co do kanapki to mi jakoś średnio smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniamm, na słodkości nabrałam ochoty .

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te batoniki, ja z takich łakoci nigdy nie wyrosnę

    OdpowiedzUsuń
  4. po co odmawiać sobie przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się zdziwiłam,że pogoda jest taka ładna. Aż szkoda zostawać w domu.
    Przekąska na pewno jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma szans żebym oparła się pokusie :-D Nie wolno!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę je wypróbować, jestem strasznym obżarciuchem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o dawno nie jadłam pyszności takich!
    Podklad revlona mam - u mnie na poscie była recenzja o nim. A ty zdazylas go przetestować?
    Zapraszam do mnie na dłużej. buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My testowaliśmy Monte Snack. W smaku niby w porządku, ale jednak czuć tą chemię. Poza tym skład mnie skutecznie odstrasza - za dużo niezdrowych rzeczy. Owszem, można zjeść od czasu do czasu, ale nie wyobrażam sobie, żebym miała codziennie karmić tym dzieci. Oczywiście wszystkie kanapki znikły w ekspresowym tempie, ale cóż - dzieci uwielbiają słodkie :)
    http://dziewczynazpolibudy.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. My również mieliśmy możliwość testowania
    Świetna przekąska idealna na basen, podwórko, działkę, na rower rolki na boisko czy
    po prostu wyjście poza dom. Dwa biszkopty, mleczne nadzienie i krem orzechowy
    idealna na zaspokojenie pierwszych oznak głodu. Zarówno dla dzieci jak i dorosłych.
    Przyznam że większe powodzenie ma wśród większych smakoszy. Polecam

    OdpowiedzUsuń