piątek, 23 października 2015

RECENZJA - WYDAWNICTWO ZNAK - ZBIGNIEW IZDEBSKI & JANUSZ L.WIŚNIEWSKI - INTYMNIE : ROZMOWY NIE TYLKO O MIŁOŚCI!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
PRZEPRASZAM,że przez klika dni mnie nie było,ale...
Życie trochę mnie przerosło - o mały włos nie rozpadło by się coś dla mnie baaardzo ważnego...
Powoli zbieram się w sobie i odzyskuję równowagę - walczę,bo wiem,że mam o kogo i o co - trzymajcie proszę za mnie kciuki :*


Kochane - 16.10.2015 - miałam okazję uczestniczyć w WARSZTATACH z JOY oraz La Roche Posay w Warszawie - RELACJA z tego wydarzenia jak najbardziej pojawi się na blogu - jednak wciąż czekam na zdjęcia dlatego zwlekam z postem...

Na dzisiaj - przygotowałam dla Was recenzję KSIĄŻKI,którą otrzymałam w ramach współpracy od WYDAWNICTWA ZNAK : http://www.znak.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO ZNAK - ZBIGNIEW IZDEBSKI & JANUSZ L.WIŚNIEWSKI -
INTYMNIE : ROZMOWY NIE TYLKO O MIŁOŚCI! 36,90 zł


Czego pragnie Kobieta a czego Mężczyzna?
Czy monogamia może być podniecająca?
Czy nimfomankę kiedykolwiek boli głowa?
I po co ludziom wierność?


Autorów tej KSIĄŻKI pewnie nie trzeba nikomu przedstawiać.
Jeden jest wybitnym seksuologiem,drugi autorem wielu bestsellerowych powieści i jednocześnie naukowcem,który chemię MIŁOŚCI potrafi rozłożyć na czynniki pierwsze.


Zbigniew Izdebski i Janusz L.Wiśniewski spotkali się by,porozmawiać o najważniejszych sprawach w życiu człowieka : o MIŁOŚCI i o tym,co z tą MIŁOŚCIĄ jest  nierozerwalnie związane - o seksualności,intymności,bliskości i czułości.


Ich rozmowa wciąga,skłania do refleksji,czasami zaskakuje...Nie ma w niej tematów tabu ani niewygodnych pytań : jest wiedza,są konkretne porady i obrazowe przykłady,a także bardzo intymne wyznania.


A co więcej - obok niezależnej tematowi naukowej powagi znajdziecie w tej KSIĄŻCE także bardzo dużo humoru...



RECENZJA :
Wszystko,co chciałybyście wiedzieć o seksie i miłości,ale bałyście się zapytać...
W jednym miejscu - w jednej książce :) Dwóch mężczyzn mówi o bardzo poważnej sprawie.
O MIŁOŚCI i o,tym co z tą MIŁOŚCIĄ jest nierozerwalnie związane,o seksualności,intymności i bliskości.
Wiele pytań - wiele odpowiedzi - mnóstwo śmiechu,śmiechu do łez :)
Krótko,zwięźle i na temat - serdecznie POLECAM! Tym,którzy wiedzą wszystko,ale przede wszystkim tym,którzy chcą wiedzieć jeszcze więcej :) Ja już wiem!
Moja ocena,to 7/6.

W ostatnim czasie - nastało wielkie BOOM na KUBKI z BIEDRONKI :)
Nie mogę zaprzeczyć,bo są UROCZE,więc razem z herbatą i zaparzaczem - mam i JA!


Nowa WSPÓŁPRACA : www.bingospa24.pl - ZAPRASZAM!


A co u Was NOWEGO?
Oszalałyście na punkcie KUBKÓW z BIEDRONKI? :)


DOBRANOC :*

9 komentarzy:

  1. ależ bym przeczytała tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nigdy tej książki, przyznam że recenzja jest bardzo zachęcająca i aż chce się samemu przekonać co w tej książce jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka wygląda naprawdę intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydawnictwo Znak ma świetne książki,po za tym sponsorują szkoły.Więc jakby ktoś chciał to wystarczy wysłać do nich prośbę ze szkoły i dwa razy do roku biblioteka otrzyma książki wartości 2 tyś zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej książki nie czytałam ale czytałam Lwa Starowicza, to podobna tematyka, bardzo interesująca zresztą. Z chęcią po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tego kubka w mojej biedronce a jest uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, trzymaj się, wszystko będzie dobrze, ale musisz w to wierzyć, i oczywiście nigdy nie poddawaj się bez walki!
    Bardzo lubię Wiśniewskiego, świetnie pisze, a książki nie znam, więc zapisuję na listę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Wiśniewskiego! Moje serce skradła książka "samotność w sieci". :)

    OdpowiedzUsuń