czwartek, 15 października 2015

RECENZJA - TOŁPA - SIMPLY - MŁODA SKÓRA - MATUJĄCY KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM!

Witam...
JESIEŃ - w żaden sposób nie jest dla mnie sprzyjająca...
Pogoda jest zupełnie do niczego - odzwierciedla moje samopoczucie...
Jestem przygnębiona - potrzebuję odpoczynku...Chcę zasnąć i obudzić się,kiedy wszystko będzie dobrze...


Mam w sobie ogromne pokłady nadziei,która zawsze umiera ostatnia...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który w ostatnim czasie sobie ulubiłam...

- TOŁPA - SIMPLY - MŁODA SKÓRA - MATUJĄCY KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM! 40 ml / 11,99 zł


KREM ten wspomaga redukcję niedoskonałości i zapobiega błyszczeniu.Zwęża rozszerzone pory i reguluje wydzielanie sebum.Ogranicza powstawanie zaskórników.Łagodzi  podrażnienia i zaczerwienienia.
Nawilża i wygładza.Pozostawia skórę matową i odświeżoną.


0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego!

RECENZJA : 
Drogie Panie - już od dawna chwalę sobie kosmetyki z firmy TOŁPA - na prawdę dobrze mi się z nimi współpracuje.Tak jest i tym razem.Powyżej prezentowany krem jest idealnie przystosowany do mojej tłustej,skłonnej do niedoskonałości cery.Ma odrobinę specyficzny zapach,który przypomina mi męską wodę po goleniu - nie jest,to jednak dla mnie problemem,gdyż broni się na prawdę lekką formułą oraz konsystencją.Z łatwością się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania - nie pozostawiając tłustej warstwy.
Podczas regularnego użytkowania daje się zauważyć lekką poprawę kondycji cery,która nie wydziela już tak wiele sebum,jak przed rozpoczęciem stosowania kremu - przez co jest bardziej matowa.
Niedoskonałości są lekko zredukowane.Krem nie podrażnia i nie uczula - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

Kochane...
Kilka dni temu Joanna : http://czasemtakjestczasemtakjest.blogspot.com/ - nominowała mnie do :


DZIĘKUJĘ Ci za pamięć :*

Czym jest Liebster Blog Award 2015?

Jest,to nominacja otrzymana od innego blogera w ramach uznania za :
"DOBRZE WYKONANĄ ROBOTĘ".Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechniania.Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.

PYTANIA,które otrzymałam od Joanny :

1. Twoje MOTTO z,którym idziesz przez życie?

- "Nie musi być łatwo,chcę tylko żeby było warto".

2. Początki Twojego blogowania : powody,niepowodzenia,wzloty i upadki?

- Hmmm...Chyba jak każdy,kto prowadzi bloga miałam,mam i na pewno jeszcze nie raz będę miała swoje wzloty i upadki...Cieszę się z każdego sukcesu...Porażki zaś motywują mnie do dalszej pracy.

3. Jesteś SZCZĘŚLIWA?

- Ciężkie pytanie...Na dzień dzisiejszy mogę odpowiedzieć,że baaarrdzo chciałabym być SZCZĘŚLIWA.

4. Twoje zalety i wady?

- Jestem bardzo skrytą osobą i ciężko jest mi mówić o swoich zaletach oraz wadach...
Na pewno jestem bardzo rodzinną,wierną i oddaną osobą...Jeżeli zaś chodzi o wady,to na pewno jestem zazdrosna i baaadzo niecierpliwa.

5. Życie daje Ci drugą szansę - możesz coś zmienić - coś poprawić - zacząć od nowa...
Co robisz?

- Ojjj...To pytanie pozostawię bez odpowiedzi...

6.Osoba,która jest Twoim guru,ideałem,wzorem do naśladowania?

- Są,to moi Kochani RODZICE :*

7. WIARA,NADZIEJA,MIŁOŚĆ - co dla Ciebie znaczą te słowa?

- Słowa te są hasłem przewodnim w moim życiu oraz związku.

8. Czas WOLNY - jak najlepiej z niego korzystasz?

- Każdą wolną chwilę spędzam z Rodziną oraz moim Najdroższym :*

9. "W życiu piękne są tylko chwile..." - rozwiń tę myśl...

- Więc chwytaj dzień i chwytaj chwilę...

10. Ulubiony smak lodów?

- ŚMIETANKOWE.

11. Czym dla Ciebie jest RODZINA?

- RODZINA jest moim PRIORYTETEM!

DOBRANOC :*



19 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale bardzo lubię kosmetyki tej firmy ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że krem się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że pytanie o szczęście nie jest proste,i to nie tylko dla Ciebie :) Krem świetny,w sam raz dla mojej skóry .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że krem tołpy może być tak tani. Zaciekawił mnie :) Bardzo fajne odpowiedzi na pytania, dla mnie też rodzina jest priorytetem

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi, też kieedyś brałam udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena bardzo atrakcyjna, warto więc wypróbować, tym bardziej,że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pogoda również na mnie działa niekorzystnie, ciągle pada, jest mgła i nic się nie chce po za spaniem. Fajnie, że ten krem z tołpy nie ma nic drażniącego skórę

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam, że jest taki dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie zapisać ten krem do mojej listy życzeń :) Przyznam się że jeszcze żadnego kosmetyku nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Tolpe ale kosmetyków z tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki Tołpy, zwłaszcza serum nawilżające 25+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam spędzać czas z rodziną i jest dla mnie priorytetem :D A krem przydałby mi się na moje niedoskonałości ;P

    OdpowiedzUsuń