wtorek, 27 października 2015

RECENZJA - TOP LOOK - MAKE UP REVOLUTION - AMAZING BELOVED - POMADKA!

Dobry Wieczór :*
ZMIANA CZASU - daje mi się we znaki...Nie mogę się PRZESTAWIĆ...
Jestem ZMĘCZONA...Czy Wy również tak macie?
Być może moje samopoczucie jest uwarunkowane osobistymi problemami,jak również nadmiernymi obowiązkami w pracy - nie wiem...Jedyne czego mi teraz potrzeba - to SNU...

Kochane...Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy TOP LOOK :
http://www.e-toplook.com/ - ZAPRASZAM!


- TOP LOOK - MAKE UP REVOLUTION - AMAZING BELOVED - POMADKA! 5,00 zł


Pomadka AMAZING BELOVED - to seria mocno napigmentowanych,aksamitnych pomadek do ust.

Jednorazowa aplikacja zapewnia pełne - lśniące pokrycie ust kolorem oraz sprawia,że usta wyglądają na pełniejsze.



RECENZJA :
Drogie Panie...Jak widzicie na pierwszym zdjęciu - POMADKA wydaje się mieć intensywny i wyrazisty kolor...Jak tylko zobaczyłam ją na żywo - odrobinę się przeraziłam i pomyślałam : gdzie ja wyjdę w takim kolorze na ustach?! Jednak - tuż po jej aplikacji "która jest odrobinę uciążliwa" - kolor staje się praktycznie niewidoczny...Śmiem twierdzić,że jej pigmentacja jest bardzo słaba...
Nie mniej jednak - mnie,to jak najbardziej odpowiada,gdyż oprócz CZERWONEGO - zupełnie nie widzę się w intensywnych kolorach pomadek.Ta prezentowana powyżej nadaje ustom lekkiego koloru,delikatnie je uwydatniając.Jednak - trwałość - pozostawia wiele do życzenia - tuż po pierwszym posiłku - pozostaje po niej jedynie wspomnienie...Nie mogę jednak nie wspomnieć,że pomadka nie wysusza ust,co jest dla mnie bardzo ważne! Za taką cenę nie możemy się spodziewać CUDÓW - jednak spróbować zawsze można.
Moja ocena,to 3/6.


Chcę serdecznie PODZIĘKOWAĆ Annie : http://avinion-jk.blogspot.com/ za przesyłkę - tyyle różności i wszystko co lubię :)

DOBRANOC :*

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety - nawet kilka warstw nie było w stanie go wzmocnić...

      Usuń
  2. W Twoim przypadku może i lepiej , że krycie takie słabe skoro nie widzisz się w takich kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorej sliczny, ale szkoda, ze nie ma efektu na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ustach bardzo ładnie wygląda ta pomadka, sam kolor pomadki niezbyt mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mialam blyszczyk w takim odcieniu z MUR i byl boski a kosztowal tylko 5zl ale tez trwaloscia nie grzeszyl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny kolor, ale bardzo delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena niska więc pewnie adekwatna do jakości.Ja ostatnio w Biedronce kupiłam szminkę za 8 zł.i jest rewelacyjna. Tez mam problemy z "dostrojeniem się"do zmiany czasu,nie wiem komu to potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna ta pomadka, na codzień ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no średnie są te pomadki MUR ale game kolorów maja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja praktycznie nie widze koloru i nie lubie takich pomadek, bo lubie miec z kolei pewnosc ze jak pomaluje usta, odcien bedzie zblizony do koloru sztyftu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie mogę przestawić się na nowy czas, wcale mi się to nie podoba. ciągle jest ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  12. pomadki golden rose te matowe są lepsze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałabym się tego koloru, dobrze że nie jest taki intensywny na ustach

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam chyba nawet ten sam kolor :) Na nakładam kilka warstw i kolor jest bardziej wyrazisty i mi się nawet podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor średnio mi się podoba, a do tego jeszcze się nie sprawdził, szkoda...

    OdpowiedzUsuń