poniedziałek, 12 października 2015

RECENZJA - PHARMA CF - NO.36 - PEREŁKI DO KĄPIELI STÓP! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Po pracowitym WEEKENDZIE przyszedł czas na wolny PONIEDZIAŁEK,który przywitał mnie ŚNIEGIEM!


Brrr...Absolutnie nie jestem przygotowania na taką pogodę!
Czas przygotować swój PRZETRWALNIK : Najdroższego + gorącą herbatę z cytryną + koc! :)
A Wy? Jaki macie sposób na nagłe nadejście ZIMY?

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy :
PHARMA CF : http://www.pharmacf.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMA CF - NO.36 - PEREŁKI DO KĄPIELI STÓP!
150g / ok.7,00 zł


PEREŁKI DO KĄPIELI STÓP :dostarczają skórze niezbędnych minerałów i mikroelementów.
Zawarta w produkcie sól - zmiękcza i złuszcza zrogowaciały naskórek.
Ekstrakt z alg silnie nawilża,przynosząc natychmiastową ulgę zmęczonym stopom i pozostawiając na skórze przyjemny zapach.


NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE :

- EKSTRAKT Z ALG MORSKICH : rewitalizuje,remineralizuje,nawilża i odżywia skórę stóp.
Posiada właściwości regenerujące.
- 25% UREA : intensywnie nawilża i zmiękcza nawet bardzo suchą skórę.
- DROBINKI SOLI : zapewniają intensywny masaż skóry,oczyszczają i złuszczają zrogowaciały naskórek.

RECENZJA :
Hmmm...Jak dla mnie jest,to coś zupełnie NOWEGO,gdyż nigdy wcześniej nie miałam okazji używać tego typu produktów.PEREŁKI te charakteryzują się ziołowym - lecz przyjemnym zapachem.Tuż po wsypaniu produktu do wody - aromat unosi się w całym mieszkaniu a po wykonanym zabiegu - pozostaje na stopach.
PEREŁKI dosyć szybko się rozpuszczają - zanim jednak,to nastąpi dają możliwość wykonania lekkiego masażu.Dają uczucie odprężenia...Zmiękczają skórę stóp - pozostawiając ją odświeżoną i nawilżoną.
Jest,to produkt godzien polecenia :) Moja ocena,to 6/6.

Znacie? Lubicie? :)

Zobaczcie tylko co sobie w ostatnim czasie sprawiłam :p
Chyba muszę założyć ZAKAZ kupowania czegokolwiek! Kategoryczny ZAKAZ!


- ZAKUP Z OLX : ZESTAW AVON - TODAY TOMORROW ALWAYS - WODA PERFUMOWANA + MGIEŁKA ZAPACHOWA! 47,00 zł
- AVON - FEMME ICON - WODA PERFUMOWANA! 25,00 zł
- BIEDRONKA - TUTTI FRUTTI - PEELING DO CIAŁA! 7,00 zł
- BIEDRONKA - TOŁPA - MŁODA SKÓRA - MATUJĄCY KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM! 11,99 zł
- BIEDRONKA - ELITE - GUMKI DO WŁOSÓW! 6,99 zł
- TONIK z PERFECTY był dodatkiem do aktualnego numeru COSMOPOLITAN :)

Kochane...
Nie omieszkam podzielić się z Wami ważną dla mnie informacją :)
W najbliższy PIĄTEK ...SZKATUŁKA... jedzie do Warszawy :)


Jestem bardzo podekscytowana :) Drogie Panie - czy któraś z Was również tam będzie? :*

12 komentarzy:

  1. Fajne nowości, a te warsztaty LRP kuszą, szkoda, że tak dallleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne perełki,pierwszy raz je widzę.Mój sposób na zimę? Tato ,który utrzymuje kaloryfery w cieple,kawa Latte,kocyk i nie wyściubianie nosa z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełki do kąpieli stóp wyglądają bardzo fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh ten śnieg ;) zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na szczęście nie ma jeszcze śniegu ale jest strasznie zimno. Dziś jest pierwszy dzień od wielu tygodni gdy nie muszę nigdzie wychodzić, nawet do pracy, też zakazuję sobie kupowania kosmetyków a nawet wchodzenia do drogerii, ale są przecież jeszcze te internetowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak te perełki wyglądają cudownie!!! Lubię takie bajery ;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kosmetyk,ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na myśl o zimie mam aż ciarki na ciele...
    Tych perełek nie miałam, ale fajnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pogoda! Ja jestem przygotowana na śnieg i mrozy ale szczerze mówiąc jeszcze mogę na to poczekać ^^ Perełki i wszelkie sole do nóg są dla mnie idealne właśnie na taką podogę po całym dniu w ciepłych butach.
    Ileż nowości! Też wprowadzam sobie zakaz na zakupy - przynajmniej na kolorówkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń