środa, 7 października 2015

RECENZJA - LIRENE - VITAL CODE - SKONCENTROWANY BALSAM WITAMINOWY Z OLEJKAMI!

Witam :*
JESIENNE powietrze potrafi być zaskakująco przyjemne :)
W Starachowicach jest SŁONECZNIE...Uśmiech sam ciśnie się na usta - kiedy tuż po wyjściu z pracy - wita Nas błękitne niebo i słońce :) Aż chce się chcieć!

Wczoraj - razem z Kochaną Mamą wybrałyśmy się do KINA na film CHEMIA...


Historia - niezwykle prawdziwa i wzruszająca...Jednak nagranie,jak dla mnie pozostawia wiele do życzenia - jak w wielu Polskich filmach...

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - VITAL CODE - SKONCENTROWANY BALSAM DO WITAMINOWY Z OLEJKAMI!
400 ml / ok.19,00 zł


SKONCENTROWANY BALSAM WITAMINOWY Z OLEJAMI : odkrywa kod witalności zamknięty w witaminach i olejach.Kompleks witaminowy C+E+F to prawdziwe źródła zdrowia dla skóry.

WITAMINA C : to silny antyoksydant,stymulujący syntezę kolagenu,rozświetla i poprawia koloryt poszarzałej skóry.

WITAMINA E : zwana witaminą młodości,długotrwale nawilża i uelastycznia.

WITAMINA F : odbudowuje płaszcz lipidowy naskórka i wzmacnia jego właściwości ochronne.

Badania wykazały,że BALSAM już o 3 dniach stosowania efektywnie regeneruje i poprawia kondycję skóry.


RECENZJA :
To jest,to! Moja bardzo sucha skóra potrzebowała takiej bomby witaminowej :)
Niezwykle przyjemny - owocowy zapach - otula moją skórę a lekka konsystencja oraz formuła sprawiają,że BALSAM z łatwością się aplikuje,rozprowadza i wchłania.Nie pozostawia tłustej warstwy i co dla mnie baaardzo ważne dogłębnie odżywia i bardzo dobrze nawilża.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która jest miękka i wygładzona :) Uczucie napięcia oraz szorstkości odchodzi w nie pamięć - dodatkowo nie podrażnia i nie uczula! Serdecznie polecam! Moja ocena,to 6/6.

Znacie ten BALSAM? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Moje nowe WSPÓŁPRACE :


- IN ROCK : http://www.inrock.pl/
- ALAN BRADLEY - FLAVIA DE LUCE - ZATRUTE CIASTECZKO - KSIĄŻKA!

- TOP LOOK :http://www.e-toplook.com/
- MAKE UP REVOLUTION - KOSMETKI!

Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. Zastanawiam się czy iść do kina na ten film, temat ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na posty z kosmetykami MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie ja także jestem tego zdania że nie ma sie co spodziewać szału po polskich filmach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego balsamu. :) Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tym filmie, bardzo chwiałabym go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego balsami, a na film mam ochotę wybrać się do kina :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie obejrzałabym ten film,ale gdybym była w innej sytuacji,to znaczy mój mąż.Już samo słowo"CHEMIA"odrzuca mnie od filmu.Jestem pod wrażeniem współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę poznać bliżej balsam Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego balsamu :)

    Też byłam na tym filmie "Chemia" i muszę przyznać, że jest to historia ogromnie wzruszająca i smutna :( Jedne, co mi przeszkadzało, to te migawki wplecione rysunkowe ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj popłakałam się na ,, Chemii"

    OdpowiedzUsuń