wtorek, 15 września 2015

WAKACJE 2015 :)

Dzień Dobry :*
WRÓCIŁAM! Zmęczona,a za razem bardzo SZCZĘŚLIWA :)
Ostatnie dni pokazały że granice mojej wytrzymałości są baaardzo elastyczne...
Choć pogoda w 100% dopisała - to nie zabrakło zmęczenia,bólu,potu i łez...
ZAKOPANE samo w sobie jest piękne - a,to co ma do zaoferowania swoim gościom jest niezwykłe!
Jednak by coś osiągnąć - trzeba dać z siebie więcej niż 100% - ZAPRASZAM Was do relacji z Naszych niezwykłych WAKACJI :):*

ZAKOPANE 10 - 14.09.2015!


POKOJE GOŚCINNE W ZAKOPANEM : http://www.noclegi.zakopane.pl/ -
serdecznie POLECAM!

1 DNIA - tuż po zakwaterowaniu - wybraliśmy się z Najdroższym do Doliny Kościeliskiej a następnie do Jaskini Mroźnej - Jaskini Raptawickiej - Jaskini Mylnej...



Droga była całkiem łatwa i w miarę przyjemna - mogę określić - ją "przedsmakiem" tego - co czekało Nas w następnych dniach :p



Same JASKINIE są nie lada wyzwaniem - sprawiają,że emocje sięgają zenitu a wspomnienia zostają na zawsze :)

2 DNIA - Naszym celem stał się Kasprowy Wierch "uprzedzę Wasze pytania" - weszliśmy tam na własnych nogach i o własnych siłach :)

Jeszcze 1,45H do Kasprowego Wierchu - zaczynało być na prawdę męcząco...




Coraz wyżej - coraz zimniej...



Dotarliśmy!


Po chwili odpoczynku "w chmurach" - wybraliśmy szlak z Kasprowego Wierchu - przez Czerwone Wierchy.
Przy zerowej widoczności,przez wąską ścieżkę wiodącą poprzez szczyty - u schyłku sił - szliśmy,szliśmy i jeszcze raz szliśmy...



Po prawie 9H marszu marzyłam aby wreszcie znaleźć się w pokoju...
Wziąć gorący prysznic i iść spać...To co przeżyłam - zapiera dech w piersiach,ale po wszystkim mogę powiedzieć,że było WARTO!

Po 12H chodzenia - gdy znaleźliśmy się już na dole - radości nie było końca :)

3 DNIA - wybraliśmy ODPOCZYNEK :) Spacer w Dolinę Strążyską ku Wodospadowi Siklawica,który tak jakby odrobinę wysechł :p




Jaskinia Dziura - smoka niestety nie skrywała :p



Na miłe zakończenie dnia - nic innego,jak tylko KRUPÓWKI i Muzeum Figur Woskowych :)


Z moim "chłopakiem" :p


Najdroższy z OBCYM :p

4 DNIA - powędrowaliśmy do Doliny Pięciu Stawów - łatwo nie było a zmęczenie w znacznym stopniu dawało Nam się we znaki...

 

Idziemy,idziemy i jeszcze raz idziemy...


Najdroższy przy Wodospadzie Siklawa...



Dotarliśmy - było PIĘKNIE :)



Nasza dalsza wędrówka...



Gdzie On tam wszedł? :-o


Na "końcu świata" - ok.2-3H drogi pieszo do stabilnego gruntu...

5 DNIA - regenerowaliśmy siły na TERMACH w Białce Tatrzańskiej - po czym szczęśliwie wróciliśmy do DOMU :)


Moja wymarzona TOREBKA - WAKACYJNY prezent od Najdroższego :*

To były WSPANIAŁE - WAKACJE we dwoje :*:*:*

A po powrocie do domu czekały na mnie dwie przesyłki z nowymi WSPÓŁPRACAMI z firmą
No.36 : https://www.facebook.com/no.36pl - ZAPRASZAM oraz z
WYDAWNICTWEM KAKTUS : http://wydawnictwokaktus.pl/ - ZAPRASZAM!




Mój Kochany Pies - WOJTEK - również otrzymał małe "co nie co" dla siebie :)


A co u Was DOBREGO Drogie Panie? :*




21 komentarzy:

  1. Super :) Ja kocham góry ! Zakopane w tym roku wyjątkowo zwiedzane przez moich znajomych, widoki cudne można się zakochać. Ja na szlakach jeszcze tam nie byłam ale na pewno przyjdzie czas gdy i ja zdobędę szczyt

    OdpowiedzUsuń
  2. Również w te wakacje byliśmy w Zakopanem i widzę,że chodziliśmy tymi samymi szlakami. Poza tym zdobyliśmy jeszcze Giewont i spacerowalismy Doliną Chochołowską :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My na Giewoncie byliśmy w ubiegłe WAKACJE - także tym razem sobie odpuściliśmy :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Tatry :) Zazdroszczę tak udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm,mieszkam w górach i powiem szczerze,że do Zakopanego się nigdy nie wybiorę bo gór nie lubię.Dla mnie prawdziwe wakacje to odpoczynek na plaży :) Zdjęcia macie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, wspaniałe wakacje! śliczny mieliście pokój, no i torebkę dostałaś cudowną <3 a góry są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Ja nie byłam jeszcze nigdy w górach, może dlatego, że mieszkam nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, może w październiku będę w Zakopanem

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, super jest tak chodzić w góry

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakopane! zapraszam do nas http://darkblondex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie intensywne wycieczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki :) tez miałam jechać w tym roku ale niestety brakło czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i widać udane wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo buziach widać, że wypoczęliście! Super! My może w maju odwiedzimy Zakopane, bo mój mąż uwielbia to miejsce. Sporo z naszych znajomych było tam w tym roku, ale dopiero u Was widzę i czytam, że był to aktywny wypoczynek. Sama też najbardziej takie lubię.

    OdpowiedzUsuń