czwartek, 24 września 2015

RECENZJA - WYDAWNICTWO KAKTUS - ABC MOJEGO STYLU - MOJE MODOWE ŻYCIE!

Witam...
Nadeszła JESIEŃ...Dni będą coraz krótsze,szaro - bure i chłodne...
Gruby sweter,skarpety oraz kubek gorącej herbaty - będą towarzyszyły każdej z Nas.
Lubicie JESIEŃ? Jeżeli jest słoneczna i ciepła - jest również piękna...Mam nadzieję,że w tym roku taka właśnie będzie...

Kochane...Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję KSIĄŻKI,którą otrzymałam w ramach współpracy od WYDAWNICTWA KAKTUS : http://wydawnictwokaktus.pl/ - ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO KAKTUS - ABC MOJEGO STYLU - MOJE MODOWE ŻYCIE! 15,90 zł


Czy istnieje coś bardziej ekscytującego od UBRAŃ?
Jeśli się wciąż zastanawiasz,to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy,Dziewczyno!
Zdecydowanie częściej!Ta książka,to miejsce w,którym odkrywasz,planujesz,dzielisz się swoim unikalnym stylem - to po części magazyn mody,po części przewodnik rozwiązujący odwieczny dylemat - w co się ubrać.To Twoja osobista,modowa dobra wróżka - nieważne,czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką,czy w przyszłości chcesz zostać modelką,ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu.



Stylizuj,inspiruj i dziel się swoim wyglądem z innymi!
Czy są to nowe buty,fryzura,czy pokolorowany portret z dziennika - chcę,to zobaczyć!
I,to już - teraz!


RECENZJA :
Drogie Panie - jak wiecie - od jakiegoś czasu - na rynku dostępnych jest coraz więcej "czasoumilaczy".
Są to książki dla osób mniej lub bardziej kreatywnych - chcących się odstresować bądź zapełnić swój wolny czas czymś oryginalnym.Książka ABC MOJEGO STYLU - MOJE MODOWE ŻYCIE - jest nietypowa i za razem bardzo wyjątkowa!Jak widzicie na powyższych zdjęciach - podzielona jest na 7 DZIAŁÓW - przy czym każdy z nich zawiera ciekawe - wymagające mniejszego,ale i większego zmysłu artystycznego zadania.
Książka ta jest dobrym rozwiązaniem na samotnie spędzony wieczór,ale również na spotkanie z koleżankami.Razem stwórzmy coś niespotykanego - co być może uda Nam się wprowadzić w życie :)
Osobiście - bardzo lubię takie kreatywne książki - a ta okazała się dla mnie strzałem w dziesiątkę!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - lubicie takie "czasoumilacze"? :)


13 komentarzy:

  1. Ciekawa książka,już gdzieś widziałam jej recenzję i czas po niż sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaby być całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że taka książka w ogóle istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesień :) nawet szaro-burą i deszczową :) wtedy tak jak piszesz kubek herbaty, koc, ciepłe kapcie i książka !! to wszystko ma swój urok !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo tajna, w pracy mam kredki więc mogłabym pobudzić swoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę książeczkę - świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już na jednym blogu o tej książce ale nie poczułam tego czegoś, żeby była przeznaczona dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ostatnio dużo takich książek, mi jeszcze nie wpadła żadna w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  9. A zaczęło się od zniszcz ten dziennik :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń