poniedziałek, 21 września 2015

RECENZJA - PHARMA CF - NO.36 - ANTYPRESPIRANT DO STÓP! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie? Mamy PONIEDZIAŁEK - dosyć chłodny początek tygodnia...
Jak Wam minął dzień? Ja - korzystając z dnia wolnego - wybrałam się z MAMĄ na małe zakupy oraz miałam możliwość precyzyjnie rozpocząć nowy etap w moim życiu : ODCHUDZANIE.
Co się stało,że podjęłam taką decyzję? Zaczęłam czuć i widzieć,że zrobiło się mnie odrobinę za dużo...
Zanim będzie za późno - postanowiłam działać! O ile waga nie skłamała - zaczynam z wagą 58 kg.
Jaki jest cel?Nie mam sprecyzowanej "idealnej wagi" - chcę zrzucić trochę brzucha i boczków...Mam nadzieję,że uda mi się wytrwać w postanowieniach,jakie sobie zarzuciłam - trzymajcie za mnie kciuki :)


A tak na marginesie,to pierwsza ZUMBA już za mną :)


Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMA CF : http://www.pharmacf.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMA CF - NO.36 - ANTYPRESPIRANT DO STÓP! 150 ml / ok.8,00 zł


ANTYPRESPIRANT DO STÓP NO.36 - zapewnia długotrwałą ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem,utrzymując stopy świeże i suche nawet przez cały dzień.Jego formuła została wzbogacona o naturalne składniki o działaniu antybakteryjnym i przeciwgrzybiczym.Produkt nie zawiera alkoholu ,dzięki czemu nie podrażnia skóry .Szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości.


NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE :

- OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO : naturalny  wyciąg roślinny,który posiada silne właściwości antybakteryjne,przeciwgrzybicze i przeciwzapalne.
- OLEJEK Z LEMONGRASS : daje efekt natychmiastowego i długotrwałego odświeżenia.
Posiada właściwości antyseptyczne.

RECENZJA :
Kochane...Jestem Kobietą AKTYWNĄ - zawodowo,bo fizycznie - dopiero zaczynam :p
W pracy,którą wykonuję : chodzę,chodzę i jeszcze raz : biegam :p Tak - jestem w ciągłym ruchu.
Lubię czuć się ŚWIEŻO : wszędzie i w każdej sytuacji - dlatego ANTYPRESPIRANT DO STÓP jest świetnym kosmetykiem,który już od samego początku sprawił i nadal sprawia,że moje stopy pachną cudnie : rano,wieczór i w południe :) DEO ma bardzo delikatny a za razem przyjemny zapach,który zachęca do dalszego użytkowania.Dobrze się rozpyla i szybko wysycha.Nie pozostawia lepiej warstwy.
Doskonale chroni stopy przed potem i nieprzyjemnym zapachem.Nawet po aktywnie spędzonych 8H - stopy pozostają suche,świeże i co ważne - pachnące! Produkt nie podrażnia i nie uczula - jak dla mnie - jest,to strzał w dziesiątkę :) Serdecznie polecam!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - jakich antyprespirantów do stóp używacie? :)

NOWOŚCI - w tym miesiącu wyjątkowo sobie pofolgowałam - i nabyłam takie oto CUDA :


- GREY - hmmm...marzyłam :)
- TESCO - TABORET! 20,00 zł


- DOZ - LIERAC - ROZTWÓR KERATOLITYCZNY + MINIATURA :KONCENTRATU DWUFAZOWEGO! ok.60,00 zł
- EMPIK - KALENDARZ 2016! 19,90 zł "była,to MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia" :)
- CARREFOUR - HANTLE! 2 x 8,99 zł

Tym miłym akcentem życzę Wam DOBRANOC :*


11 komentarzy:

  1. Świetne nowości, a produktu do stóp nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Zumba gości już od 4 lat :)))! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kalendarz to mnie zaciekawił. Dużo w nim miejsca na zapiski?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież Ty taka szczupła jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Grey :) :) :) :) Dezodorant,zwłaszcza taki skuteczny teraz kiedy nadchodzi sezon kozaków przyda się każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten antyperspirant i jest ok, ale zapach mógłby mieć przyjemniejszy i mniej chemiczny :P Grey'a znam i przerobiłam w całości (trylogia + film) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go i czułam, że talk wysusza mi stopy. produkty NO.36 znam bardzo dobrze bo są w moim polo markecie. marzą mi się kosmetyki LIERAC .

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana z czego Ty chcesz się odchudzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna - trzymaj się! Niektóre zdarzenia, nawet jeśli w pierwszej chwili wydają się przykre, to w ogólnym rozrachunku okazuje się, że były konieczne, by zdarzyło się coś zupełnie innego, a cudownego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń