wtorek, 8 września 2015

RECENZJA - MANEMIS - KOLCZYKI! + NOWOŚCI :)

Witam :*
URLOP - jak,to fantastycznie brzmi :)
Od ubiegłego piątku (04.09.2015) do czwartku (17.09.2015) jestem na URLOPIE :)
Co robię? Wszystko i nic :p A tak na prawdę - nadrabiam zaległości :)
Sprzątam,zapisuję się do lekarzy i co najważniejsze - jutro - razem z Najdroższym wyjeżdżamy :)
Faktem jest,że pogoda Nas nie rozpieszcza,ale na Kraków i Zakopane - obecny stan pogodowy w zupełności wystarczy :) Marzę i śnię o ODPOCZYNKU! O mnie i o Nim - tylko we dwoje :)
Chcę z Nim zasypiać i przy Nim się budzić - oddychać WSPÓLNYM powietrzem - chcę Go mieć tylko dla siebie :*


fot. www.kowalskitworzy.blogspot.com

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję czegoś fantastycznego - co cieszy nie tylko oczy,ale również serce :) Poznajcie MANEMIS : https://www.facebook.com/manemis - ZAPRASZAM!


- MANEMIS - KOLCZYKI!


MANEMIS - własnoręcznie zaprojektowana oraz wykonana biżuteria.
DREWO jest głównym materiałem z,którego jest wykonana.
Kształty geometryczne są inspiracją,która przedstawia ponadczasowy minimalizm.


RECENZJA :
Kochane - pierwszy raz spotkałam się z tego typu biżuterią...Jak dla mnie jest ona niepowtarzalna oraz wyjątkowa :) Pomyślcie tylko ile trzeba mieć pomysłów i jaką staranność należy włożyć,aby wykonać biżuterię z DREWNA - ile kroków należy pokonać,aby uzyskać wyżej ukazany efekt :)
Winszuję i za razem podziwiam.KOLCZYKI,które otrzymałam w ramach współpracy są śliczne!
Estetyka wykonania jest na najwyższym poziomie.Biżuteria jest oryginalna i niezwykle urocza.
Ich opakowanie jest proste a za razem szykowne - całość bardzo mi się podoba :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - miałyście styczność z taką BIŻUTERIĄ?
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

NOWOŚCI - nie omieszkam się nimi pochwalić :p


Zostałam Ambasadorką marki ALWAYS na portalu EVERYDAYME : https://www.everydayme.pl/ -
ZAPRASZAM!


- TESCO - OP3N DOTT - FIT BAND! ok.55,00 zł "w -75% obniżce" :)


- TESCO - FF - TRAMPKI! 21,00 zł "w -50% obniżce" :)


- BIEDRONKA - KSIĄŻKI! 2 x 9,99 zł


Wszyscy mają KULE LED z BIEDRONKI - mam i JA! Dodatkowo dwie firanki z LONDYNEM :)

A u Was - co NOWEGO Drogie Panie? :)


P.S Kochane - jutro wyjeżdżam -już niebawem wrócę do Was ze zdwojoną siłą :)
Czekajcie na mnie proszę :*:*:*

17 komentarzy:

  1. Podpaski się zawsze przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę firanek z motywem Londynu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaa a w mojej biedronce nie bylo tych cotton balls ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. No nic tylko życzyć udanego odpoczynku :) Każdemu się należy :D Pięknych wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo zazdroszczę kuli u mnie już ich nie było ;) Mi łego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego urlopu! :))
    Kule mam i ja :) świetne są

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też przydałby się odpoczynek. Kolczyki s super, ja niestety nie zdobyłam cottol balls :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ksiązki:) kolczyki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak Ci zazdroszczę tych kulek z Biedronki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To miłego urlopu, w tym tygodniu ma być bardzo cieplutko i pogodnie, więc może wypoczniesz i zdążysz się jeszcze trochę poopalać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te książki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń