wtorek, 22 września 2015

RECENZJA - LIRENE - AGE RE - GENERATION - NAWILŻAJĄCY KREM MATUJĄCY & HIALURONOWY KREM WYGŁADZAJĄCY!

Dobry Wieczór :*
No,to mnie ROZŁOŻYŁO - jestem zakatarzona na całego a w sobotę idziemy na ŚLUB i WESELE...
Dlaczego właśnie teraz? Mam nadzieję,że do WEEKENDU wyzdrowieję :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - AGE RE - GENERATION - NAWILŻAJĄCY KREM MATUJĄCY (DZIEŃ) &
HIALURONOWY KREM WYGŁADZAJĄCY (NOC)!
2 x 50 ml "każdy 34,00 zł"



- LIRENE - AGE RE - GENERATION - NAWILŻAJĄCY KREM MATUJĄCY (DZIEŃ) :
zawiera kompleks wyjątkowo skutecznych składników,sprzyjających wyciszaniu genów stresu oksydacyjnego.Struktury skóry są prawidłowo zabezpieczone przed niekorzystnym wpływem wolnych rodników,a naskórkowa bariera ochronna funkcjonuje prawidłowo.Skóra staje się jedwabista w dotyku i głęboko nawilżona,odzyskuje perfekcyjny wygląd.

MŁODOŚĆ KOMÓRKOWA : 
TIOTAINA - jest wyjątkowo skutecznym antyoksydantem,stanowiąc tarczę ochronną,zabezpieczającą struktury skóry przed wolnymi rodnikami.Aktywizuje energię komórkową,niezbędną do szybkiej regeneracji skóry.
EKSTRAKT PROTEINOWY - stymuluje syntezę kolagenu i sprawia,że skóra zachowuje odpowiednie napięcie i elastyczność.

CELLULARNA HYDRATACJA :
SYLIMARYNA - przeciwdziała uszkodzeniom bariery naskórkowej,zapewniając utrzymanie prawidłowego balansu wodnego skóry.Składniki o właściwościach higroskopijnych intensywnie i długotrwale nawilżają,gwarantując miękkość i gładkość naskórka.

PERFEKCYJNY WYGLĄD :
Formuła kremu zawiera specjalne mikrogąbeczki,powodujące efekt jedwabiście gładkiej i delikatnie matowej skóry.



- LIRENE - AGE RE - GENERATION - HIALURONOWY KREM WYGŁADZAJĄCY (NOC) : 
oparty jest na kompleksie zaawansowanych składników,sprzyjających aktywacji genów różnicowania naskórka.Komórki skóry ulegają pobudzeniu do intensywnych podziałów i odnowy.
Zostaje przywrócone głębokie i długotrwałe nawilżenie.Skóra odzyskuje promienny wygląd,staje się aksamitnie gładka i elastyczna.

WYGŁADZENIE SKÓRY :
EKSTRAKT Z BŁĘKITNEJ ALGI -  pobudza wzrost i odnowę komórkową.Skóra staje się intensywnie wygładzona,elastyczna i aksamitna w dotyku.

GŁĘBOKA REGENERACJA I NAWILŻENIE :
Zawarty w formule hialuronian długotrwale nawilża i uelastycznia skórę,przyśpieszając absorbcję pozostałych składników kremu.
OLEJ Z AVOCADO - działa odżywczo,stymulując nocny cykl odbudowy komórek skóry.

PROMIENNA CERA :
Składniki aktywne,bogate w witaminy A,E,K,B,PP oraz chlorofil i nienasycone kwasy tłuszczowe,niwelują objawy stresu i zmęczenia skóry,jednocześnie przeciwdziałając przedwczesnemu jej starzeniu.


RECENZJA :
Drogie Panie - powyższe KREMY - testowała i nadal testuje moja Kochana Mama - także,to Jej RECENZJĘ umieszczam poniżej :) Zacznijmy od zapachu,który u obu KREMÓW jest delikatny a za razem przyjemny.Formuła oraz konsystencja obu produktów jest lekka - dzięki czemu kosmetyki dobrze się aplikują,rozprowadzają oraz wchłaniają - nie pozostawiając tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu obu kosmetyków - cera jest generalnie nawilżona oraz odżywiona.
W ciągu dnia pozostaje matowa - nocą zaś - ma możliwość regeneracji,która krok po kroku staje się coraz bardziej widoczna.Drobne zmarszczki są lekko skorygowane a nowe dotychczas się nie pojawiają.
Cera wygląda na zdrowszą i bardziej promienną.Kosmetyki nie podrażniają i nie uczulają.
Moja Mama jest bardzo zadowolona z ich działania :)
Jej ocena dla obu kremów,to 5/6.

DOBRANOC :*





12 komentarzy:

  1. Super, że kremy się sprawdziły, a Tobie życzę dużo zdrowia i miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że mama jest zadowolona! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm,jeżeli chodzi o Lirene,Eveline i jeszcze trzecia jest ale nazwy zapomniałam to mam mieszane uczucia.Niby są w przystępnej cenie ale ich działanie jest nijakie,żadnych rewelacji niestety :( No i często zdarzają się po nich uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze znać takie kremy, w końcu jestem w wieku, kiedy należy podobno zacząć profilaktykę przeciwzmarszczkową :o
    i życzę zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. mój nos wygląda strasznie, ja również mam mega katar. oby Ci przeszło do wesela. Fajnie, że mama jest zadowolona z kremów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oddałam je siostrze i też jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat moja mam szuka czegoś nowego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mojej mamuni. Zdróweczka i miłej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń