wtorek, 29 września 2015

RECENZJA - DR IRENA ERIS - PROVOKE - CIENIE POCZWÓRNE - N405! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
WEEKEND za Nami...
Choć JESIEŃ rozgościła się w Starachowicach na dobre - razem z Najdroższym wybraliśmy się na ŚLUB oraz WESELE do Kochanej Magdaleny : http://tococieszy.blogspot.com/ oraz Marcina -
było CUDOWNIE :* Kochani - serdecznie DZIĘKUJEMY za ZAPROSZENIE :*



Początek tygodnia jest ZIMNY - czas przywitać kurtkę oraz JESIENNE obuwie - brrr...
Czego potrzebuję? Ramion Najdroższego,ciepłego koca oraz herbaty z cytryną...

A Wy - jak się ratujecie w te coraz zimniejsze dni oraz noce?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od DR IRENA ERIS :
http://drirenaeris.com/ - ZAPRASZAM!


- DR IRENA ERIS - PROVOKE - CIENIE POCZWÓRNE - N405!
4 x 1,4g / 79,00 zł


Paleta 4 CIENI DO POWIEK z efektem SATIN - do wykonania subtelnego makijażu na dzień,jak i bardziej wyrazistej stylizacji na wieczór.Lekka,kremowo - pudrowa konsystencja pozwala na łatwą,swobodną aplikację i dobre rozprowadzenie cienia.

Formuła testowana DERMATOLOGICZNIE i OFTALMOLOGICZNIE.



RECENZJA :
Szukałam,szukałam,szukałam - aż w końcu ZNALAZŁAM!
To są CIENIE moich marzeń :) Bardzo eleganckie opakowanie z lusterkiem oraz dwoma aplikatorami.
Śliczne kolory - idealnie wpasowujące się w moje gusta.Świetna pigmentacja oraz lekka - pudrowa formuła oraz konsystencja - to wszystko sprawia,że CIENIE z łatwością się aplikują oraz bez trudu rozprowadzają.
Dużym ich plusem jest fakt,że się nie kruszą :) Mają długą trwałość - dzięki czemu trzymają się cały dzień a nawet noc "wesele" - bez konieczności nanoszenia poprawek :) Jestem z nich bardzo zadowolona i wiem,że pozostaną ze mną na baaardzo długo! Serdecznie POLECAM :)
Moja ocena,to 6/6.

NOWOŚCI :) Któż ich nie lubi :p


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą PUMICE : http://www.pumice.pl/ - ZAPRASZAM!


Zostałam również TESTERKĄ w społeczności TRND : http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


Osobiście zaczynam akcję - REGENERACJĘ :)

A u Was? Co NOWEGO Drogie Panie? :)

13 komentarzy:

  1. Udanego testowania ;) Bardzo ładne kolory tych cieni .

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorki cieni, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te cienie ;) Udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko zobaczyłam zdjęcie tej paletki w poście od razu pomyślałam, że pewnie będziesz z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory,szary ,a to kojarzy mi się ze słowem GREY.Też mam kanapki monte,to znaczy miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję kosmetyków Jantar! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny lakier na paznokciach, nie lubię szarych cieni. ,nie pasują tylko brązowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero najbliższe wesele będę miała swoje ;) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń