czwartek, 17 września 2015

RECENZJA - ALWAYS - PODPASKI!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
U mnie - powoli dobiega końca ostatni dzień URLOPU - po 2 tygodniach wolnego - ciężko mi zebrać się w sobie i wrócić...Jutro będzie chaos - czuję,to w kościach - mam jednak nadzieję,że wezmę się w garść i z powrotem wkręcę się w wir codziennych - zawodowych obowiązków.
Trzymajcie za mnie kciuki :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach Projektu Ambasadorów marki ALWAYS, organizowanego przez EVERYDAY ME :
https://www.everydayme.pl/ - ZAPRASZAM!




Poznajcie ALWAYS...

- ALWAYS - ULTRA NIGHT - PODPASKI! 14 szt. / ok.10,00 zł


- ALWAYS - SENSITIVE - PODPASKI! 16 szt. /ok.10,00 zł


- ALWAYS - ULTRA - PODPASKI! 16 szt. / ok.10,00 zł


ALWAYS : 
- wewnętrzna część podpaski zawiera chłonną substancję żelującą,która zatrzymuje wilgoć wewnątrz i zmienia ją w żel
- maskują i neutralizują niechciany zapach
- wariant SENSITIVE posiada miękką jak bawełna powłoczkę,która zapewnia jeszcze większy komfort podczas noszenia podpaski

ALWAYS ULTRA dostępne są w 7 wariantach :
- Always Ultra Normal,Always Ultra Super Plus,Always Ultra Night,Always Ultra Extra Night oraz Sensitive Normal Plus,Sensitive Super Plus i Sensitive Night.

TEST CHŁONNOŚCI PODPASKI ALWAYS ULTRA :


OD LEWEJ : Always Classic & Always Ultra Super Plus.


KROK 1 :
Wyjmij po jednej podpasce z paczek Always Classic oraz Always Ultra Super Plus i ułóż je obok siebie.
Obok każdej z podpasek połóż dwie bibułki - Ja ułożyłam je nad podpaskami.


KROK 2 :
Otwórz jedną 10 - mililitrową saszetkę z płynem i wylej jej zawartość w jedno miejsce na środku podpaski Always Classic.Następnie weź drugą saszetkę i wylej jej zawartość na środek podpaski Always Ultra.

KROK 3 :
Odczekaj 3 minuty po naniesieniu płynu na drugą podpaskę - Always Ultra.


KROK 4 :
Przetnij obie podpaski nożyczkami na dwie części tak,aby linia przecięcia przechodziła przez ich środek.


KROK 5 : 
Weź do jednej ręki połówkę podpaski Always Classic "lewa ręka" a do drugiej - połówkę podpaski Always Ultra "prawa ręka".Upewnij się,że krawędzie wkładów są skierowane w dół i przytrzymaj obie połówki podpasek nad bibułkami.

KROK 6 :
Jednocześnie ściśnij obie podpaski,trzymając je bezpośrednio nad bibułkami.

RECENZJA :
Drogie Panie...
Jest,to moja pierwsza przygoda z produktami od ALWAYS.Dotychczas królowały u mnie produkty firmy BELLA - jednak dzięki EVERYDAY ME - miałam i mam możliwość poznania środków higienicznych - innej marki.Zaczynając od powyższego TESTU - macie okazję zauważyć,że podpaska z serii Always Ultra,dzięki zastosowanej  w niej technologii żelowej zamyka cały wylany na nią wcześniej płyn w środku,podczas gdy z grubszej podpaski Always Classic - płyn wycieka i kapie na bibułkę - dlatego już na początku muszę pochwalić chłonność serii ULTRA,która jest na prawdę dobra.Poza tym podpaski te są zadowalająco długie i bardzo cienkie.Podpaski z serii CLASSIC radzą sobie odrobię gorzej i podczas intensywnej miesiączki - mogą Nas niestety odrobinę zawieść.
Jak dla mnie są zdecydowanie za krótkie i niestety za grube - przez co można odczuć dyskomfort podczas ich użytkowania.Ich chłonność również pozostawia wiele do życzenia - raczej nie wrócę do nich w przyszłości...Obie serie mają delikatną powłoczkę,która nie powoduje otarć i podrażnień.Niwelują przykre zapachy - są to ich zdecydowane atuty.Jak dla mnie produkty marki ALWAYS zasługują na uwagę,jednak mnie do końca nie przekonały...
Moja ocena,to :
- seria ULTRA : 4/6
- seria CLASSIC : 2/6

A Wy - znacie te produkty?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?





14 komentarzy:

  1. Ja średnio za nimi przepadam. Wolę naturellę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ale od czasu do czasu sięgam po always

      Usuń
  2. Ja uzywam tamponow, bo podpaski sa jak dla mnie niehigieniczne... tak chodzic pozniej z ta krwia pare h do nastepnej wymiany - blee :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę bellę,bo always są tak sztuczne,że kleją się do pupy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tych produktów i serdecznie polecam - na zmianę z tamponami of course;).

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam tych z belli i dla mnie są ciut lepsze od always;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też raz dostałam się do testów Alwaysów :D Ale z innego serwisu :) A ogólnie to lubię podpaski Always i praktycznie zawsze je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  8. Również przestestowałam i z czystym sumieniem polecam. 100% ochrona przed przeciekaniem, do tego są ultracienkie. Plus tyle wariantów - każdy znajdzie coś dla siebie. Always - już zawsze razem :)
    http://dziewczynazpolibudy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecamy kubeczki menstruacyjne: kubeczek menstruacyjny - o co kaman? Ewentualnie podaski jednorazowe gentle day z paskiem anionowym...

    OdpowiedzUsuń