poniedziałek, 24 sierpnia 2015

RECENZJA - MAYBELLINE - INSTANT ANTI - AGE EFFEKT - KOREKTOR - 20 NUDE!

Dobry Wieczór :*
PONIEDZIAŁEK - weekend minął mi tak szybko,że nie zdążyłam się nim nacieszyć...
W SOBOTĘ praca,w NIEDZIELĘ chrzciny - a DZISIAJ codzienne obowiązki...
Jak dobrze,że już lada chwila będę miała urlop - cudownie :)
A Wy - jesteście już po czy przed urlopem?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który w całości skradł moje SERCE :)

- MAYBELLINE - INSTANT ANTI - AGE EFFEKT - KOREKTOR - 20 NUDE!
6 ml / ok.12,00 zł


Natychmiast wygładza drobne zmarszczki wokół oczu.
Redukuje efekt podkrążonych oczu,wszelkie sińce czy obwódki.
Ekskluzywny aplikator wypełnia i wygładza.Super skoncentrowana formuła z owoców Goji i Haloxylu redukuje cienie i pozwala sińcom zniknąć.



RECENZJA :
Kochane...Do czasu,kiedy nie poznałam tego korektora od MAYBELLINE - moim faworytem był HEALTHY MIX od BOURJOIS.Nie powiem - bo wciąż bardzo go sobie chwalę,jednak ten o,którym dzisiaj piszę dołączył do grona moich faworytów.Zacznę od jego poręcznego i za razem praktycznego opakowania - wystarczy przekręcić aplikator o 360 stopni,by gąbeczka nasączyła się korektorem.
Jego aplikacja jest niezwykle łatwa - dobrze się nakłada oraz rozprowadza - nie pozostawia smug!
Fantastycznie dopasowuje się do kolorytu mojej skóry - zakrywając wszystkie niedoskonałości oraz pozostawiając efekt matowej cery.Często używam go zamiast podkładu - rozprowadzając na całej twarzy.
Trzyma się przez cały dzień - bez konieczności nanoszenia poprawek.Nie podrażnia i nie uczula - jak dla mnie jest na prawdę ŚWIETNY!Moja ocena,to 6/6.

A Wy - znacie ten korektor?Lubicie go? :)

22 komentarze:

  1. Wow! Recenzja kusi. Nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubieniec, najlepiej się sprawdza! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go poszukać u siebie koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się z nim spotykam, ale ma bardzo fajny aplikator :)
    Zapraszam do mnie, 200obs i rusza rozdanie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten dozownik , gąbeczka, no i trwałość zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze go kupić w takim razie :) Szukam czegoś dobrego i tańszego od Loreal

    OdpowiedzUsuń
  8. On kosztuje tylko 12zł? ;o to na pewno przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nim słyszę,ale to co napisałaś i cena skłaniają mnie do jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, nie widziałam go. Cena bardzo zachęca do zakupu, więc na pewno wypróbuję, bo niedługo muszę się w jakiś zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znałam go, ale bardzo mnie ciekawi jego forma no i cena bardzo zachęca, szczególnie, że działanie dobre ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o nim dużo dobrych opinii i widzę,że u Ciebie także się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowość dla mnie, trzeba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fakt, wydaje się być poręczny :)

    OdpowiedzUsuń