czwartek, 6 sierpnia 2015

RECENZJA - EQUILIBRA - ODŻYWCZY PEELING CUKROWY DO CIAŁA!

Witam...
Ufff,jak GORĄCO! Jak ja nie lubię takich wysokich temperatur - rozpływam się i wcale nie jest,to przyjemne...Zupełnie sobie nie radzę - nawet WODA,którą piję litrami nie jest w stanie mi pomóc...
Zdecydowanie tęsknię za WIOSNĄ...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


- EQUILIBRA - ODŻYWCZY PEELING CUKROWY DO CIAŁA!
550g / 34,99 zł


Peeling zawiera unikalną kompozycję soli morskiej,cukru trzcinowego i naturalnych olejków roślinnych,która złuszcza,wygładza i odżywia skórę.Sól morska zapobiega zatrzymywaniu się wody.Cukier trzcinowy delikatnie złuszcza i nawilża.Naturalne olejki odżywiają skórę, nadają jej miękkość i jędrność.Aloes modeluje oraz zapewnia ulgę i nawilżenie.Witamina E uzupełnia produkt o działanie antyoksydacyjne.



RECENZJA :
Drogie Panie - jak lubię kosmetyki z EQUILIBRA - tak ten produkt - pomimo iż jest NOWOŚCIĄ - jest również niewypałem...Bardzo się na nim zawiodłam...Zacznę od zapachu,który jest specyficzny i ciężko mi go sprecyzować - w każdym razie do najprzyjemniejszych nie należy...Formuła oraz konsystencja również pozostawiają wiele do życzenia.PEELING jest gęsty i baaardzo tłusty...Nie daje uczucia nadmiernego a nawet średniego tarcia za to intensywnie natłuszcza Naszą skórę oraz wannę,którą później ciężko jest domyć.Tuż po jego użyciu mam wrażenie,że jestem "brudna" i do tego wszystkiego bardzo się lepię...
Być może dla osób,które cierpią na nadmierne przesuszanie się skóry będzie on wybawieniem - jednak dla mnie jest utrapieniem i na pewno nie wrócę do niego ani teraz ani w przyszłości...Osobiście nie polecam tego produktu...Moja ocena,to 1/6.

Kończąc życzę Wam spokojnej NOCY oraz udanego WEEKENDU :*


15 komentarzy:

  1. Muszę kupić jakiś porządny peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama robię peelingi i wtedy jestem z nich zadowolona ;) Ja też nie daję już rady przez te upały i czekam z utęsknieniem na ochłodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził :( Widać, że nie ma w nim prawie drobinek ścierających

    OdpowiedzUsuń
  4. Na lato lepszy byłby jakiś orzeźwiający.To lepienie się musi nie być fajne,tak jak upał którego też nie znoszę. Obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu ... a już myślałam, że ten peeling okaże się być dobrym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jezu... juz wyobrazam sobie to oblepiajace uczucie ktorego nienawidze:;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama ma bardzo suchą skórę, ale chyba i tak nie poleciłabym jej peelingu z solą, które też wysusza. Sama lubię i peelingi solne, i cukrowe, ale wszystko w jednym worku? Dziwne to połączenie składników. A Twoja recenzja mnie tylko przekonuje, że niekoniecznie trafione.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że mnie by odpowiadał bo podoba mi się zbita konsystencja i tłustość bo prawdopodobnie jest spowodowana naturalnymi olejami a nie parafiną. po peelingu nie trzeba się już balsamować

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, nie sądziłam, że będzie aż tak kiepski:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj szkoda, a myslałam, że będzie tak samo dobry jak ich szmapony ;)

    OdpowiedzUsuń