poniedziałek, 17 sierpnia 2015

RECENZJA DR IRENA ERIS - PROVOKE - MATT - FLUID MATUJĄCY - 210 IVORY!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - jak dobrze,że po wolnym WEEKENDZIE mam wolny również PONIEDZIAŁEK.
Odpoczywam i zbieram siły na pracowity i intensywny tydzień w pracy.
Ostatnie dni dały mi w kość,ale również napełniły pozytywną energią i miłością do Najdroższego :*
Korzystając z pięknej pogody uczestniczyliśmy w Dymarkach Świętokrzyskich,których gwiazdą był zespół BOYS.Weszliśmy na Św.Krzyż - było świetnie :)





A Wy - jak spędziłyście WEEKEND? :)

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od DR IRENA ERIS :
http://drirenaeris.com/ - ZAPRASZAM!


- DR IRENA ERIS - PROVOKE - MATT - FLUID MATUJĄCY - 210 IVORY!
30 ml / ok.80,00 zł


MATT fluid idealnie stapia się z cerą - nadając skórze nieskazitelny,aksamitnie matowy wygląd.
Efekt matowienia i krycia jest naturalny i utrzymuje się przez cały dzień.
Innowacyjna technologia MATT PRECIO,odpowiednia za niwelowanie nadmiaru sebum i redukcję jego wytwarzania,została wzbogacona o MattPowder Complex,aby jeszcze skuteczniej i dłużej zapewnić podwójny efekt matujący.Wyciąg z algi atlantyckiej o właściwościach ochronnych i kojących,wspomaga proces nawilżenia i naprawy skóry.


REZULTATY :
Skóra perfekcyjnie wygładzona i ujednolicona, o pięknym,kolorycie i pudrowym,matowym wykończeniu.
Polecany dla skóry tłustej i mieszanej.Formuła beztłuszczowa,nie zatyka porów.


RECENZJA :
Drogie Panie...Zacznę od tego,że mam bardzo mieszane uczucia jeżeli chodzi o ten fluid...
Dlaczego? Faktem jest,że ma bardzo elegancki a za razem praktyczny flakonik - charakteryzuje się również delikatnym i przyjemnym zapachem jednak - to nie wszystko...Jego formuła oraz konsystencja sprawiają,że można mu zarzucić "to i owo"....Zacznę od tego,że w cieplejsze dni - jego aplikacja jest bardzo problematyczna,gdyż nadzwyczajniej w świecie waży się na twarzy...Nierównomiernie się rozprowadza a i z kryciem jest tak sobie...Podczas aplikacji zostawia również delikatne smugi i jak dla mojej tłustej cery - jest "za ciężki".Po godzinie,gdy przeciągniemy palcem po twarzy - podkład na nim zostaje...
Aby uniknąć "świecenia" potrzebuje częstych poprawek przy pomocy pudru w kamieniu.
Nie podrażnia i nie uczula - jednak nie wrócę do niego w przyszłości.
Moja ocena,to 2/6.

A Wy - znacie ten fluid?

Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. Może byłby dobry na zimę. Ja latem unikam fluidów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie drogi ;O. Ja unikam fluidów matujących, bo strasznie mnie wysuszają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ciągnie mnie do produktów tej firmy;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam ostatnio na świętym krzyżu z mężem i koleżankami ;) Ale nikt nie chciał ze Mną wejść na wieżę.:/ Mam ten podkład ale ja jestem z niego bardzo zadowolona bardzo fajnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za podkładami matującymi:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam na Dymarkach :) ale w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że te podkłady są raczej lepsze, zawiodłam się :(

    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego podkładu i jednak mnie on nie kusi, nie lubię ciężkich mocno podkładów . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten podkład, ale jeszcze nie używałam, szkoda że się nie sprawdził i dostał taką słabą ocenę, zobaczę jak spisze się u mnie
    Świetne zdjęcia :) Nigdy nie byłam na Dymarkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo rzetelna recenzja. Dla mnie na pewno też byłby za ciężki, nie używam podkładów matujących a lekkie nawilżające i rozświetlające. na kryciu mi nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypróbuj go jeszcze raz w chłodniejsze dni. Latem wiele podkładów się waży tylko dlatego że jest lato :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam teraz w zapasie tyle podkładów, że nie wiem kiedy to zużyję :) Fajnie, że weekend Wam się udał! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie faktycznie świetne! Ale ważenie go dyskwalifikuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie skuszę się na niego na pewno... Wizualnie wygląda kusząco, ale jednak tak nie sprawdza się. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam na Świętym Krzyżu. W Górach Świętokrzyskich polecam też Jaskinię Raj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak dla mnie ten fluid jest prawie idealny. Mam już drugą buteleczkę i na pewno nie ostatnią ;)

    OdpowiedzUsuń