poniedziałek, 3 sierpnia 2015

RECENZJA - AA - OIL INFUSION - ŻEL MICELARNY DO DEMAKIJAŻU! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie? Jak Wam mijają te WAKACYJNE dni?
Jesteście przed urlopem czy już po? :) U mnie...GORĄCO - wysoka temperatura daje mi się we znaki...
Jak dobrze,że w pracy jest chłodno - dzięki czemu chce mi się chcieć - bynajmniej staram się żeby tak było...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jest dla mnie przyjemnym odkryciem -
ZAPRASZAM :)

- AA - OIL INFUSION - ŻEL MICELARNY DO DEMAKIJAŻU!
200 ml / ok.15,00 zł


ŻEL MICELARNY DO DEMAKIJAŻU  zawiera szlachetne olejki avocado i babassu o działaniu odmładzającym.Są one bogatym źródłem składników odżywczych,witamin,antyoksydantów i mikroelementów.Nowoczesna formuła doskonale usuwa  makijaż,oczyszczając skórę twarzy i okolic oczu z wszelkich zanieczyszczeń.Nie zawiera kompozycji zapachowej.


- OLEJEK BABASSU : pozyskiwany z orzeszków palmy Cohune,rosnącej w lasach Amazonii - intensywnie nawilża i zmiękcza skórę oraz chroni ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
- OLEJEK AVOCADO : bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe,proteiny,aminokwasy i witaminy - dostarcza skórze substancji budulcowych i głęboko ją odżywia.
- STRUKTURY MICELARNE : niezwykle dokładnie usuwają makijaż i wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry,przywracając uczucie świeżości.


OD GÓRY :
- CIEŃ DO POWIEK
- TUSZ DO RZĘS
- POMADKA


Efekt po PIERWSZYM przetarciu wacikiem nasączonym ŻELEM.



Efekt po DRUGIM przetarciu wacikiem nasączonym ŻELEM.

RECENZJA :
Kochane - jestem pod ogromnym wrażeniem tego ŻELU - jak dla mnie jest fantastyczny :)
Fakt,faktem - jest on bezzapachowy,ale...Ma świetną formułę oraz konsystencję :)
Już niewielka ilość dobrze zmywa makijaż - bez potrzeby nadmiernego "tarcia",które często wywołuje wszelkiego rodzaju zaczerwienienia.Dodatkowym jego atutem jest fakt,że produkt daje uczucie nawilżenia i odświeżenia.Nie podrażnia i nie uczula - na prawdę świetnie się z nim współpracuje :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - znacie,lubicie ten KOSMETYK?

NOWOŚCI - uwielbiam je - choć staram się nie kupować rzeczy,które nie są mi potrzebne :)


Przesyłka od Anny : http://avinion-jk.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ Ci serdecznie :*


Joanna : http://btth.pl/ - pamiętała o mnie podczas wyjazdu do mojego wymarzonego New York - DZIĘKUJĘ Ci serdecznie :*


- TESCO - F&F - PIDŻAMA! 25,00 zł
- TESCO - F&F - SKARPETKI! 7,50 zł
- SINSAY - SPODNIE! 29,99 zł


- BIEDRONKA - BLOK KREATYWNY! 2 x 4,00 zł


- BIEDRONKA - AKCESORIA DO WŁOSÓW! 2 x 2,00 zł

To by było na tyle - a co u Was NOWEGO? :*

17 komentarzy:

  1. Kurczę, a u mnie w Biedronce nie widziałam takich kreatywnych bloków ;/ Sporo fajnych nowości do Ciebie dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt od AA
    w sumie skusiłaś mnie na zajrzenie do biedronki ;-) gumki na pewno kupię bo używam je czesto do fryzurek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow masakra dobry płyn

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem :) Muszę go zapamiętam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten żel i również byłam nim zachwycona. Chociaż, gdy moja cera była w gorszej kondycji to trochę ją podrażniał ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, nie miałam jeszcze płynu micelarnego o żelowej konsystencji

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tego żelu chociaż ja ostatnio męczę bioderme , ale jak się skończy warto chyba zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żel micelarny naprawdę zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszyscy kochamy nowości! :D obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Biedronce ostatnio ciekawe rzeczy się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justyna - mam szczerą nadzieję, że wymarzony Nowy Jork się spełni jak najszybciej! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń