poniedziałek, 20 lipca 2015

RECENZJA - TOŁPA - NATURE - ODŚWIEŻAJĄCY TONIK NAWILŻAJĄCY! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie?Jak spędziłyście miniony WEEKEND?
W Starachowicach było baaardzo ciepło i słonecznie - wręcz upalnie...Dlatego korzystając z przyjazdu mojego brata oraz jego RODZINY - wybraliśmy się na mały "plażing" :) Ochłodziliśmy się w pobliskim zalewie,wypiliśmy zimne piwo - odpoczęliśmy...Naładowałam baterie na intensywny tydzień,który zapowiada się baaadzo pracowicie...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu jednej z moich ulubionych firm :)
ZAPRASZAM!

- TOŁPA - NATURE - ODŚWIEŻAJĄCY TONIK NAWILŻAJĄCY!
200 ml / ok.20,00 zł


Poczuj świeżość i orzeźwienie.Naturalne ekstrakty roślinne zawarte w toniku łagodzą podrażnienia i długotrwale nawilżają.Twoja skóra odzyskuje komfort i witalność.

0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego!

RECENZJA :
Kochane...TOŁPA - oszalałam na punkcie kosmetyków oferowanych przez tę firmę :)
Uwielbiam je w każdej postaci.Jeżeli chodzi o powyżej prezentowany TONIK - nie spisał się może na 6,ale całkiem dobrze Nam się współpracuje.Ma on delikatny a za razem przyjemny zapach.Z łatwością się aplikuje - nie pozostawiając na twarzy tłustej warstwy.Dobrze oczyszcza i odświeża moją cerę,pozostawiając ją odświeżoną i nawilżoną.Nie podrażnia i nie uczula - polecam :)
Moja ocena,to 4/6.

NOWOŚCI - jak się nie skusić,kiedy ceny są na prawdę niskie? :p


DOBROCI od DR IRENA ERIS : http://drirenaeris.com/ - ZAPRASZAM!


- TESCO - PRZEPIŚNIK! 12,49 zł
- TESCO - BOLSIUS - PODGRZEWACZE! 4 x 1,49 zł
- TESCO - BOLSIUS - ŚWIECZKA! 2 x 2,24 zł


- BIEDRONKA - NIE JEDZ TEJ KSIĄŻKI - KSIĄŻKA! 17,99 zł

Ufff...To by było na tyle :p
Aaa...KSIĄŻKI postaram się nie zjeść :p

18 komentarzy:

  1. Moje komentarze nie wyświetlają się ? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Tołpy miałam tylko krem do twarzy, ale jakoś nie do końca mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam przepiśnik! :D Płaciłam za niego jakieś 29zł z tego co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki ten przepisnik, sama bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię Tołpę, choć tego toniku jeszcze nie miałam. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ciekawe nowości, zwłaszcza z Dr Eris.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię tę firmę, mają fajne składniki, żadnych alergenów i zbędnej chemii.

    OdpowiedzUsuń
  8. super nowości, szczególnie zestaw od eris :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwię się, że oszalałaś na punkcie Tołpy :) też ich uwielbiam. Ceny nie zawsze są fajne, ale działaniem te kosmetyki nigdy mnie nie zawiodły :)
    i ten przepiśnik taki tani i piękny *.* ja mam swój z biedronki, ale ten mnie zauroczył <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam nic z Tołpy :) świetna ta ostatnia Książka :) zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam kosmetyków z Toły ale od dawna mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dr Irena Eris ma piękne kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka to coś w stylu "zniszcz ten dziennik", czy coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przez Ciebie stałam się uzależniona od Tołpy - wszystko bym u nich kupowała :P
    Buziaki, Asia | btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten przepiśnik z Tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja się z kosmetykami Tołpy nie polubiłam. Śliczny masz ten kolor szminki od Eris:)

    OdpowiedzUsuń