czwartek, 16 lipca 2015

RECENZJA - TOŁPA - GREEN - NAWILŻANIE - NAWILŻAJĄCE MLECZKO ŁAGODZĄCE!

Dobry Wieczór :*
Jak ten czas szybko mija - mamy już CZWARTEK - jak dla mnie jest,to bardzo pozytywna wiadomość - gdyż przede mną 3 dni wolnego :) Jak spędzę ten czas? Na pewno będę miała czas na nadrobienie domowych obowiązków,ale również spędzę czas z moim Najdroższym :* W SOBOTĘ wybieramy się na
1 URODZINY Kruszynki Martynki "siostrzenicy Najdroższego" - mam nadzieję,że pogoda,jak i humory zdecydowanie dopiszą :) A Wy - co planujecie na WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który był dołączony do Joy Box'a,który jakiś czas temu nabyłam...

- TOŁPA - GREEN - NAWILŻANIE - NAWILŻAJĄCE MLECZKO ŁAGODZĄCE!
200 ml / ok.20,00 zł


MLECZKO nawilża i zatrzymuje wodę w naskórku.Odbudowuje naturalną barierę ochronną.
Poprawia elastyczność i wygładza.Wspomaga regenerację mikrouszkodzeń i łagodzi podrażnienia.
Przywraca skórze komfort i miękkość.


0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego!

RECENZJA :
Kochane...Jak wiecie,bądź nie...Praktycznie od zawsze miałam i mam kłopot z nadmiernie przesuszającą się skórą.Raz jest lepiej a raz gorzej - nie mniej jednak po każdej kąpieli balsam czy też mleczko jest niezbędne.
Kosmetyk od TOŁPY ma specyficzny zapach - trochę inaczej wyobrażałam sobie woń BAWEŁNY.
Ten jest odrobinę drażniący - jednak da się go znieść.Formuła oraz konsystencja sprawiają,że produkt z łatwością się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania.Nie pozostawia tłustej warstwy.
Generalnie dobrze współpracuje z moją skórą - dogłębnie ją nawilżając i odżywiając - dzięki czemu przy regularnym użytkowaniu stała się delikatna i miękka w dotyku.Nie podrażnia i nie uczula - tylko ten zapach...
Moja ocena,to 4/6.

Znacie ten produkt?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

DOBRANOC :*

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Tołpę, ale tego mleczka jeszcze nie stosowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że zapach nie jest super, baw się dobrze na urodzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie pozostawia tłustej warstwy :)
    U mnie dziś szampon z Tołpy w recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go, ale całkiem dobry z tego co widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zapach był bardzo przyjemny, jedyne do czego mogę się przyczepić to nieporęczne opakowanie i wydajność, pisałam o tym u siebie w poście

    OdpowiedzUsuń
  7. Tołpa to mnie chyba nigdy nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś idealnego dla mnie, mniejsza o zapach :p Zapiszę sobie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń