środa, 8 lipca 2015

RECENZJA - LIRENE - LACTIMA DUO EVERYDAY - MICELARNY FIZJOLOGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ!

Hello...
Co u Was DOBREGO Drogie Panie? Chyba powoli o mnie zapominacie...
Czy wszystkie moje czytelniczki wyjechały na WAKACJE?
W Starachowicach znacznie się ochłodziło - ale jak dla mnie - taka pogoda jest jak najbardziej odpowiednia...Po intensywnym dniu w pracy odpoczywam przy "Wspaniałym Stuleciu".
Nie spodziewałam się,że zwykły "tasiemiec" może być aż tak wciągający :p
Znacie?Lubicie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - LACTIMA DUO EVERYDAY - MICELARNY FIZJOLOGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ!
300 ml / ok.14,00 zł


Formuła EVERYDAY stworzona została z myślą o aktywnych Kobietach,które na co dzień potrzebują skutecznej pielęgnacji i długotrwałego odświeżenia okolic intymnych.

MICELARNY fizjologiczny żel do higieny intymnej zawiera innowacyjny DUO KOMPLEKS  miceli i kwasu mlekowego :
- delikatnie myje oraz skutecznie i długotrwale odświeża : formuła micelarna żelu zawiera kompleks łagodnych substancji zmywających,oparty na betainie.Składniki te skutecznie oczyszczają,zapewniając długotrwałe uczucie świeżości i czystości
- zapewnia odpowiednią ochronę przeciwgrzybiczą oraz równowagę mikrobiologiczną - kwas mlekowy :
efektywnie regulując prawidłowy bilans pH,pomaga przywrócić naturalne,kwaśne pH okolic intymnych.
Wspomaga codzienną ochronę przed infekcjami oraz hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnego zapachu
- zapobiega wysuszaniu i podrażnieniu śluzówki : aloes oraz gliceryna dzięki swym nawilżającym i kojącym właściwościom pomagają w łagodzeniu podrażnień i zapewniają komfort optymalnego nawilżenia skóry.


RECENZJA :
NOWOŚĆ - jaką oferuje Nam firma LIRENE idealnie nadaje się na każdą porę roku - jednak LATEM,kiedy temperatura sięga niemal 30 stopni - jest prawdziwym wybawieniem :)
ŻEL ma delikatny a za razem przyjemny zapach.Lekka formuła oraz konsystencja w połączeniu z wodą - daje gęstą piankę,która dobrze myje i długotrwale odświeża okolice intymne.
Daje uczucie nawilżenia i złagodzenia wszelkich podrażnień.U mnie sprawdza się na prawdę dobrze.
Moja ocena,to 5/6.

Kochane,jakich ŻELI Wy używacie do pielęgnacji okolic intymnych?

19 komentarzy:

  1. Słowo "micelarny" prześladuje mnie ostatnimi czasy :P Ja najczęściej używam żelu z Biedronki, ale kończy mi się, więc może teraz przerzucę się na ten od Lirene :)
    Co do 'Stulecia' to chciałam się wciągnąć, ale nie wyszło. Nie przemawia do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię żele z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie znam. Najczęściej sięgam po Ziaja, ale obecnie mam piankę z green pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam niczego z lirene do higieny intymnej. najbardziej chyba odpowiadał mi żel kremowy żurawinowy z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd pamiętam używam tylko Ziaji i nie zamienie na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tym żelem, bo pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam płynu do higieny intymnej od Lirene. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. micelarny żel do higieny intymnej ;o? wow

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że micele używają też w tego typu produktach. Z ciekawości kiedyś spróbóję

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za recenzję! Dowiedziałam się sporo ciekawych rzeczy o produkcie :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zazwyczaj używam Laktacyd :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go. Aktualnie używam pianki z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy kosmetyk, nie słyszałam nawet o micelu do hig intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba będzie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czego to jeszcze nie wymyślą z nazwami, aby tylko zachęcić do zakupu.

    OdpowiedzUsuń