czwartek, 2 lipca 2015

RECENZJA - DOVE - PURELY PAMPERING - KREMOWA KOSTKA MYJĄCA!

Dobry Wieczór...
Co u Was słychać Drogie Panie? Jak Wam mija pierwszy tydzień LIPCA?
W Starachowicach jest słonecznie i baaardzo gorąco - dużo pracuję,więc tylko popołudniami mam możliwość nacieszyć się prawdziwie wakacyjną pogodą - a Wy? Korzystacie z pogody?
Jak spędzacie wolny czas? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje produktu,który otrzymałam w ramach współpracy.

- DOVE - PURELY PAMPERING - KREMOWA KOSTKA MYJĄCA! 100g / ok.3,00 zł


Składa się w ¼ z kremu nawilżającego,dzięki czemu już podczas mycia pielęgnuje skórę,przywracając jej prawidłowy poziom nawilżenia.Zawiera delikatne drobinki złuszczające,które łagodnie usuwają martwy naskórek,dzięki czemu poprawiają wygląd i stan skóry.Delikatne składniki myjące,skutecznie oczyszczają,nie powodując podrażnień.Kompleks substancji nawilżających,wspomaga procesy regeneracyjne naskórka.Zawiera delikatną,oryginalną kompozycję zapachową.


RECENZJA :
Kochane - wprost uwielbiam wszelkiej maści mydła w kostce :) Są one nieodłącznym elementem każdej mojej kąpieli :) Te od DOVE mają cudowne zapachy i charakteryzują się wyjątkowo kremową formułą oraz konsystencją.Tuż po połączeniu z wodą tworzą na ciele - lekką,myjącą piankę,która doskonale oczyszcza ciało z wszelkich zanieczyszczeń.Pozostawia skórę intensywnie nawilżoną,miękką i pachnącą.
Nie podrażnia i nie uczula - jest fantastyczne :) Moja ocena,to 6/6.

A Wy - znacie mydła z serii DOVE? Lubicie je?

NOWOŚCI - jak tu ich uniknąć,kiedy wszędzie panują wyprzedaże :p



- EMPIK - za całość zapłaciłam 14,80 zł :)



- SH - H&M - SUKIENKA! 5,00 zł "nowa - z metką"



- SH - NN - SUKNIA! 10,00 zł



- SH - NEW LOOK - BUTY! 8,00 zł "nowe"

Dobranoc :*

13 komentarzy:

  1. Lubię mydełka Dove :) Super nowości i to w jakich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kostki dove i ich kremowe żele, śliczne kubeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty za 8zł? Żartujesz! Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw z Empika genialny. Tyle rzeczy , a tak tanio. Warto polować na promocje. Ja właśnie piorę swoje dzisiejsze łupy z Sh i pewnie później też coś napisze na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełka z Dove pięknie pachną i przede wszystkim nie wysuszają skóry ^^ Na szczęście udało mi się złapać kilka dni wolnego od pracy więc jak na razie leniuchuje :) Troszeczkę na rowerze, troszeczkę na balkonie z książką, a troszeczkę ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich mydełek z Dove. Zawsze mnie wysuszały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nie lubię mydełek w kostce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdobycze z Empiku i bardzo tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wysuszają te mydła?
    Tyle razy do nich podchodziłam w sklepach, ale zawsze miałam wrażenie że prysznic z użyciem mydła zamiast żelu zakończy się totalnym wysuszeniem, że aż skrzypieć będę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z mydełek mogę tylko coś dla alergików więc pozostaje Biały Jeleń. Całe szczęście, że mają urozmaicenia - z płatkami owsianymi, z rumiankiem :) Co do Dove, lubię ich kosmetyki - dezodoranty, żele do kąpieli - są delikatne, mają ładne zapachy :) Ale mydełek (z wiadomych przyczyn) nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to zawsze coś fajnego upolujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy mydełek z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń