wtorek, 28 lipca 2015

RECENZJA - PSZCZELA DOLINKA - SÓL KĄPIELOWA - MANDARYNKA Z POMARAŃCZĄ!

Witam Was Drogie Panie :*
Co słychać? U mnie - intensywny okres poszukiwań AUTA...
Szukam,szukam i znaleźć nie mogę...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PSZCZELA DOLINKA : http://www.pszczeladolinka.pl/ - ZAPRASZAM!

- PSZCZELA DOLINKA - SÓL KĄPIELOWA - MANDARYNKA Z POMARAŃCZĄ!
500G / 18,00 zł


Drobna,różowa sól himalajska - pachnąca mandarynkami i pomarańczami z dodatkiem suszonych kwiatów bławatka,lawendy,akacji,nagietka i kocanki.

Zapach mandarynek i pomarańczy relaksuje,uspokaja,łagodzi stres i depresje.


RECENZJA :
SÓL KĄPIELOWA - nigdy wcześniej nie przepadałam i nadal nie przepadam za tego typu produktami do  kąpieli.Jednak od czasu do czasu lubię sobie odmienić swój rytuał pielęgnacyjny.
Powyżej prezentowany kosmetyk ma piękny i co ważne naturalny zapach mandarynek oraz pomarańczy.
Jego formuła oraz konsystencja jest bardzo sypka - bez nieprzyjemnych grudek.
Suszone kwiaty wizualnie umilają czas kąpieli.Dobrze rozpuszcza się w wodzie - relaksuje i odpręża dając uczucie nawilżenia i odżywienia.Nie podrażnia i nie uczula - jest bardzo fajnym dodatkiem do kąpieli.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy - znacie tę SÓL? Lubicie tego typu produkty do kąpieli?

DOBRANOC :*

15 komentarzy:

  1. Ta sól na pewno jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam sole, ta wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ona pięknie wygląda! aż żałuję, że mam prysznic... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. może wypróbuje zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba to zostań na dłużej: http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ogólnie nie przepadam za solami ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio lubię sole, ale czasami korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja uwielbiam sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ta sól :) Teraz nie mam wanny więc muszę sobie niestety odpuścić takie przyjemności...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach musi być boski :D A do tego sól pięknie wygląda w opakowaniu :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kosmetyk i w dodatku ręcznie robiony ! Same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj lubię takie pachnące cudaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo tak! Kocham sole do kąpieli, a ta wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń