poniedziałek, 8 czerwca 2015

WEEKEND Z PEŁNYM BAKIEM - FIATEM 500 X :)

Dzień Dobry :)
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam minął WEEKEND? Mnie - BAJECZNIE!
Pogoda w 100% dopisała - dzięki czemu z radością mogliśmy odebrać NAGRODĘ,jaką udało mi się wygrać na Kinie Kobiet w Starachowicach - a mianowicie :


WEEKEND zaczęliśmy więc w SOBOTĘ - dokładnie o godz.10:00 - wyjeżdżając z salonu FIATA w Ostrowcu Świętokrzyskim :)


To CUDO towarzyszyło Nam aż do dzisiejszego poranka :)


Choć sama go nie prowadziłam - śmiem twierdzić,że komfort jazdy jest najwyższych lotów - jako pasażer czułam się fantastycznie :)


Mój Pan Kierowca również był zachwycony! Jak tu nie być :p

Pierwszym celem Naszej podróży było Bielsko - Biała i odwiedziny u rodziny...


Po obiedzie i odpoczynku - całą rodziną wyruszyliśmy na wycieczkę do Szczyrku...


Kochana Mama pod skoczniami narciarskimi :*


Spacer po rynku i sok ze świeżo wyciskanych POMARAŃCZY,to jest to!


Zdjęcia - obowiązkowym elementem każdej Naszej podróży - z Kochaną Mamą :*

Drugim celem Naszej podróży było Zakopane...


W NIEDZIELĘ około godziny 12:00 - byliśmy już na miejscu :)


Oprócz tego,że było PIĘKNIE - było również SMACZNIE - wyborny gofr z bitą śmietaną i truskawkami na dobry początek dnia :)


Moi Kochani - Najdroższy i Mama - tuż po wjeździe kolejką krzesełkową na Gubałówkę :*


MY :*


Odrobina ZABAWY- Najdroższy zabrał mnie na zjazd zjeżdżalnią grawitacyjną - było świetnie!



Nie omieszkaliśmy zatrzymać się przy strumyku - woda była lodowata :p


Jednak przy temperaturze sięgającej 30 stopni - ochłodzenie się było wręcz wskazane :)


Tuż po smacznym obiedzie oraz spacerze po Krupówkach - wróciliśmy do domu.
Zahaczyliśmy jeszcze o Kraków,aby wypić herbatę u mojego Brata oraz Jego RODZINY.
Był to bardzo intensywny WEEKEND,ale nawet nie wiecie,jak bardzo jesteśmy SZCZĘŚLIWI,że wykorzystaliśmy go w 100% :):*



22 komentarze:

  1. małe wypady dają dużo naładowanej energii :)
    super samochód!

    OdpowiedzUsuń
  2. byłaś w Bielsku i Szczyrku, to moje okolice Szkatułko, przesyłam całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super sprawa, chociaż czuję że niejeden facet uważałby ten samochód za ciasny :D Oj pewnie zrobiłabym recenzję auta na bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)) Bielsko to już prawie moje rodzinne strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No taka nagroda tylko pozazdrościć no i widać wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w Bielsku rodzinę :) Przemek sobie wczoraj żartował co u nich robiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, ale udało Wam się wygrać ;) zazdroszczę, ja pechowa jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny weekend :) Widać, że miło go spędziliście :)
    Ja pozdrawiam ciepło znad książek i notatek xD

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja, fajny mały samochodzik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, takie autko musi się prowadzić świetnie. Ładne widoczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. weekend obfity we wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę takiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba było i mnie odwiedzić.Mieszkam raptem 5cie kilometrów od Bielska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,nie wiedziałam :) Następnym razem będę,to miała na uwadze :) Dziękuję :)

      Usuń
  15. Bardzo fajna nagroda, a Szczyrk bardzo lubię.
    I takiego gofra, to bym wsunęła :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń