piątek, 5 czerwca 2015

Sabat Krajno PARK Rozrywki i Miniatur :)

Witam :*
PIĄTEK - już jutro wyjeżdżamy :) Nie mogę się doczekać - tych kilku chwil,które pozwolą Nam odetchnąć od codzienności.Mam nadzieję,że mile spędzimy ten wolny czas i przywieziemy ze sobą moc - cudownych wspomnień :)

Wczoraj - razem z Najbliższymi - wybraliśmy się do Sabatu Krajno PARKU Rozrywki i Miniatur :
KLIK !!! :)


POGODA dopisała - towarzystwo również - było fantastycznie - tylko Pan Miś - jakiś taki "wczorajszy" :p


Kochana MAMA z moją chrześnicą Zuzanną :*


Siostra cioteczna z RODZINĄ.



Zobaczcie,jak łatwo jest zwiedzić cały świat w przeciągu kilku godzin :)


Dziewczyny były bardzo zadowolone :)



Prawie,jak Hurghada :p


ZAPRASZAMY do Świętokrzyskiego - same zobaczcie,jakie mamy piękne widoki :)


Żeby nie było - byliśmy również w Paryżu :):*

DOBRANOC - i udanego WEEKENDU!

15 komentarzy:

  1. śmieszne małe figurki :) przypominają mi Legoland ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko raz byłam w parku miniatur, było to kilka lat temu pod Poznaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam! Jest świetnie. :D Najlepszy był dla mnie "diabelski młyn" i samochodziki, haha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie tam :)
    Ja na razie mogę sobie tylko pomyśleć, o tym by gdzieś pojechać.
    Mam tyle do zrobienia na uczelnię, że nie ma mowy o wyjazdach w tym miesiącu..
    Miło chociaż popatrzeć na Twoje zdjęcia ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie byłam w takim parku ale myślę że w końcu do takiego wpadnę, teraz jest ich pełno i są w prawie każdej turystycznej miejscowości

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji.

    Zapraszam :http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się aby tam pojechać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, zawsze chciałam zwiedzić taki park.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam w lutym, było rewelacyjnie :) Oprócz Nas, nikogo tam nie było, można porobić sobie świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, że w świętokrzyskim sa takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się tam wybiorę z moim.

    OdpowiedzUsuń