czwartek, 25 czerwca 2015

RECENZJA - RIMMEL - WAKE ME UP - TUSZ DO RZĘS & PODKŁAD!

Hej...
CZWARTEK - w Starachowicach był w miarę słoneczny i w miarę ciepły...
Jednak LATO chyba nie chce do Nas przyjść...Czekam na nie z niecierpliwością - chcę naładować "baterie" i odetchnąć ciepłym,letnim powietrzem - jednak okres oczekiwania dłuży się w nieskończoność...

Jako INSPIRATORKA marki RIMMEL : http://pl.rimmellondon.com/ - ZAPRASZAM - chcę Wam przedstawić zestaw idealny na LETNIE PRZEBUDZENIE :)



 
 
- RIMMEL - WAKE ME UP - TUSZ DO RZĘS! 11 ml / ok.35,00 zł


Twoje rzęsy wyglądają świetnie - dzięki precyzyjnej szczoteczce z miękkimi,otulającymi rzęsy włóknami,które docierają do każdej - nawet najmniejszej rzęsy wyraźnie ją podkręcając i pogrubiając - bez grudek.Specjalnie uformowana szczoteczka dodatkowo unosi i wydłuża rzęsy u nasady aż po same końce - dając końcowy efekt otwartego oka.Twoje rzęsy świetnie się czują,dzięki formule z witaminami i ekstraktem z ogórka.Rzęsy są wzmocnione i odżywione przez cały dzień.



- RIMMEL - WAKE ME UP - 100 IVORY - PODKŁAD! 30 ml / ok.42,00 zł


Pierwszy podkład RIMMEL,który pobudza cerę i sprawia,że promienieje blaskiem.
Nadaje nieskazitelny wygląd.Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia.Zawiera peptydy i nawilżający kompleks witaminowy.




RECENZJA :
Drogie Panie...Szczerze mówiąc - z kosmetykami marki RIMMEL miałam i mam znikomą styczność.
Dlaczego?Sama nie wiem.Dopiero po otrzymaniu zestawu INSPIRATORKI miałam możliwość poznać je nieco bliżej.Jak się u mnie sprawdziły?TUSZ - pomimo iż posiada tradycyjną szczoteczkę zrobił na mnie duże wrażenie :) Dozownik,który znajduje się wewnątrz opakowania doskonale ściąga nadmiar tuszu ze szczoteczki dzięki czemu nie pozostawia na rzęsach jego nadmiaru oraz grudek.Świetnie rozdziela i i podkręca - efektu pogrubienia jednak nie zauważyłam.Na co trzeba jeszcze zwrócić uwagę?
Na widoczny efekt podkręcenia,który zapewnia rzęsom :) Jeżeli chodzi o podkład...Hmmm...
Nie wiem od czego powinnam zacząć,gdyż jak dla mnie w podkładzie najważniejsze jest dobre krycie oraz efekt matujący...Jednak ten od RIMMEL - kryje średnio i niestety,jak dla mnie daje efekt rozświetlenia,który przy moim rodzaju cery nie jest wskazany.Nie miej jednak kosmetyk dobrze się aplikuje oraz rozprowadza.Dosyć długo utrzymuje się na twarzy - bez konieczności nanoszenia poprawek.
Oba kosmetyki nie podrażniają i nie uczulają.Moja ocena,to : TUSZ : 6/6 - PODKŁAD : 3/6.

Znacie te kosmetyki? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

DOBRANOC :)

21 komentarzy:

  1. Ten tusz niesamowicie mnie kusi, lubię takie szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten podkład ale w tej innej wersji i pomimo odcienia 100 ivory jest dla mnie za ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw idealny jak dla mnie :) tusz idealnie unosi i podkręca moje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie ten podkład jest mistrzowski, właśnie efekt rozświetlenia to to, czego szukam i lubię w takich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten zestaw - jestem zadowolona, choć podkłady miałam już lepsze, ale ten nie jest zły. Tusz bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. tuszem jestem zainteresowana ale podkładem również bo używam wcześniejszej wersji bez witaminy c i jestem z niego bardzo zadowolona, na pewno na tą nowość też się skuszę jak skończę część fluidów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o tusz to chyba się skuszę, natomiast na temat podkładu czytałam już wiele nieprzychylnych opinii!
    PS: Zapraszam na mojego niedawno powstałego bloga o tematyce skórzanych ubrań oraz akcesoriów. Potrzebuję wsparcia! http://skorkowo.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się efekt po użyciu tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój podkład niestety jest za ciemny -.- no cóż... a tusz bym chciała bo już widziałam wiele cudownych rzęs dzięki niemu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie straszliwie ta maskara :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusz mnie ciekawi :) Podkładów nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi podkład bardzo przypomina krem BB, dla mnie z kryciem jest wystarczający ale no nie mam dużego porównania w podkładach w płynie. Super że tusz się u Ciebie sprawdził, mi się nawet spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już pozytywne opinie o tych kosmetykach. Myślę że jak ktoś lubi taki efekt to będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tusz do rzęs ♥ http://dominikadomi16.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam, ale interesuje mnie tez tusz :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkład pozostawiał wiele do życzenia. Przede wszystkim podkreślał suche skórki i to co wspomniałaś - niezbyt dobrze krył niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkład jakoś mnie nie kusi, a co do tuszu, to moze kiedyś będę miała okazję go przetestowac :0

    OdpowiedzUsuń
  18. Tusz ma piękny czarny kolor, a podkład znam I uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń