środa, 24 czerwca 2015

RECENZJA - MAC - IN EXTREME DIMENSION LASH 3D - TUSZ DO RZĘS!

Kochane...


Tak jest ze mną...Pomimo iż za oknem "LATO",to w moim sercu "ZIMA"...
Jestem zmęczona - codziennością - dużo pracuję,źle sypiam - tęsknię...
Tęsknię za obecnością tego - jedynego - bez,którego codzienność jest śniegiem podczas bezwietrznej nocy...

DWAA - DO KOŃCA ŚWIATA



Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który "znalazłam" w pierwszej edycji specjalnej
JOY BOX'a...

- MAC - IN EXTREME DIMENSION LASH 3D - TUSZ DO RZĘS!
12g / 95,00 zł


IN EXTREME DIMENSION LASH 3D - dodaje rzęsom objętości i podkręcenia.
Lekka,przypominająca kremową piankę formuła pokrywa rzęsy od nasady po same końce,zapewniając im ekstremalną objętość ( natychmiast 98%,po 8 godzinach 91%),uniesienie i podkręcenie ( natychmiastowe podkręcenie 99%,po 8 godzinach 84%),jednocześnie zachowując ich miękkość i elastyczność.
Poliakrylan sodu pomaga stworzyć wyjątkowy system zawiesiny,która łączy się z długotrwałymi polimerami,aby dodawać objętości,jednocześnie unosząc i podkręcając rzęsy.Nylon - 6 pomaga tworzyć ultra małe włókna w kształcie litery Y,które wnikają pomiędzy rzęsy,dodając im błyskawicznej objętości i długości.



RECENZJA :
Już na samym początku - powiem Wam,że się rozczarowałam...
Po TUSZU z tak znanej firmy i za taką cenę - spodziewałam się czegoś znacznie lepszego niż,to co otrzymałam.Szczoteczka - choć silikonowa - tuż po wyjęciu z opakowania jest cała "oblepiona" tuszem.
Jest go dużo za dużo - przez co wszystko przenosi się na rzęsy - nadmiernie je sklejając i pozostawiając na nich mnóstwo grudek.Faktem jest,że jeżeli się trochę "pobawimy" - możemy uzyskać interesujący efekt.
Na zdjęciu powyżej widać,że rzęsy są wydłużone - co bardzo mi się podoba,jednak ileż czasu musiałam poświęcić żeby "coś" z tego wyszło...Niestety - nie polecam!
Moja ocena,to 2/6.

Znacie ten TUSZ?Lubicie go?

DOBRANOC :*

17 komentarzy:

  1. Szkoda że tusz się nie sprawdził. P.s coś wiem o tęsknocie i mi zawsze mimo wszytko dobrze robiła, czasem z ukochanym nie widziałam się kilka miesięcy ( związek na odległość) teraz jesteśmy z sobą codziennie i nie wyobrażam sobie rozłąki choćby na tydzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że będzie efekt Wow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego tuszu i raczej poznać nie chcę ;) Trzymaj się dzielnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i raczej odpuszczę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem, że nie warto go kupować

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tym tuszem i zdecydowanie go nie wypróbowuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na szczęście tuszu nie znam ;)) ale kochana odpocznij w końcu żeby wszędzie lato było :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój tusz czeka jeszcze w kolejce i chyba jeszcze sobie poleży... Efekt taki sobie jak za tusz w tej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. na tą cenę i markę trochę słabo. naturalny, dzienny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. spodziewałam się więcej po tym tuszu, dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tusz się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam i raczej nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz ładny makijaż oka :) Ale efekt jest średni ;/

    OdpowiedzUsuń