poniedziałek, 15 czerwca 2015

RECENZJA - LIRENE - WYBIELANIE - OCZYSZCZANIE 3 W 1 - ŻEL MYJĄCY + PEELING + MASKA!

Dobry Wieczór :*
Wiem...Przez kilka dni byłam nieobecna,ale sprawy codzienne domagały się mojej uwagi...
Jednak teraz,gdy już wszystko wróciło do normy - wróciłam i JA :)
Choć trochę przeziębiona - bez energii i radości - to jednak jestem by przedstawić Wam recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE :
http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM! :)


- LIRENE - WYBIELANIE - OCZYSZCZANIE 3 W 1 - ŻEL MYJĄCY + PEELING + MASKA!
75 ml / ok.18,00 zł


Multifunkcyjna formuła oczyszczająca 3 w 1 odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry :

- skutecznie i głęboko oczyszcza skórę
- naturalnie rozjaśnia skórę,przywracając jej blask
- poprawia elastyczność,jędrność i gładkość skóry
- długotrwale nawilża i odżywia skórę

W efekcie skóra twarzy jest oczyszczona,rozjaśniona i gładka!


RECENZJA :
Drogie Panie - nie będę Was "czarowała" i powiem prosto z mostu...
Kosmetyk ten można zaliczyć do grupy : ŚREDNIEJ.Dlaczego?
Jego zapach jest na tyle neutralny,że nie można się w nim zakochać,ale również na pewno go nie znienawidzicie.Jeżeli zaś chodzi o samą formułę i konsystencję są na tyle przyjemne,że produkt dobrze się aplikuje oraz rozprowadza - dając uczucie piaskowania - co sprawia,że Nasza skóra staje się oczyszczona,odświeżona i gładka :) Przy regularnym użytkowaniu staje się naturalnie rozjaśniona i wygląda na zdrowszą - efekt nie jest jednak spektakularny,ale jest widoczny.Produkt nie podrażnia i nie uczula.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy - miałyście styczność z tym produktem?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? :)

NOWOŚCI - nie omieszkam się nimi pochwalić :)


- SINSAY - SANDAŁY! 39,99 zł
- SINSAY - TUNIKA! 29,99 zł


- SH - FOREVER 21 - TRAMPKI! 10,00 zł


- Przesyłka od RIMMEL - zostałam INSPIRATORKĄ marki :)


- Przesyłka od DR.IRENA ERIS :)


- BIEDRONKA - MAYBELLINE - DREAM SATIN LIQUID - PODKŁAD! 19,99 zł

DOBRANOC :*

17 komentarzy:

  1. ale piekne wypiekane cudo od eris ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki Lirene, zawsze się u mnie sprawdzają, a zakupy widzę udane ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sandałki super, tunika tez się fajnie zapowiada.

    ciekawi mnie to uczucie piaskowania o którym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ten podkład się akurat u mnie nie sprawdził z Maybelline, za ciemny był. ;) Gratuluję przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne trampki :)

    a o produkcie z Lirene nigdy nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ten kosmetyk z Lirene okazał się średni ;./

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam paczuszkę od Rimmela, podkłąd już wypróbowałam, dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię firme Lirene, chociaż nie miałam z niej zbyt wielu produktów :D

    OdpowiedzUsuń