poniedziałek, 29 czerwca 2015

RECENZJA - LIRENE - MICRO DERMABRASION - ULTRA - WYGŁADZAJĄCY PEELING DROBNOZIARNISTY!

Dobry Wieczór :*
Jak Wam minął WEEKEND Drogie Panie? :)
Mnie pracowicie...Jedynie popołudnia pozwoliły mi chwilę wytchnienia...
Ufff...Jak dobrze,że jutro mam dzień wolny w pracy :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - MICRO DERMABRASION - ULTRA WYGŁADZAJĄCY PEELING DROBNOZIARNISTY! 8 ml / 2,99 zł


Ultra - wygładzający peeling drobnoziarnisty,to doskonały sposób na osiągnięcie szybkiego efektu aksamitnie gładkiej i elastycznej skóry. Formuła zawiera delikatne drobinki peelingujące,które doskonale usuwają martwy naskórek i głęboko oczyszczają pory,odsłaniając odświeżoną i pełną blasku cerę.Dzięki zawartości wyciągu z lotosu i lilii wodnej,peeling optymalnie nawilża oraz odświeża. Naturalny wyciąg z cytryny,bogaty w witaminy A,C,B i PP,nadaje skórze zdrowy koloryt.Formuła peelingu drobnoziarnistego przygotowuje ją do lepszego wchłonięcia maseczki lub innych kosmetyków pielęgnacyjnych.Szczególnie polecany dla cery normalnej,mieszanej i tłustej.Przebadano dermatologicznie.Potwierdzone bezpieczeństwo i skuteczność.


RECENZJA :
Drogie Panie - jestem pod wrażeniem efektywności,jaką daje ta NOWOŚĆ od LIRENE :)
PEELING jest ważnym elementem pielęgnacji mojej twarzy.Lubię kiedy jest wyrazisty i przede wszystkim wyczuwalny - tak jest tym razem.Zaczynając od wyjątkowo przyjemnego zapachu,przechodząc do wyrazistej - piaskowej formuły oraz konsystencji,która dokładnie peelinguje moją twarz a kończąc na fantastycznym działaniu,które jest nie tylko wyczuwalne,ale również widoczne.Tuż po użyciu produktu - skóra mojej twarzy jest oczyszczona,zmatowiona - miękka oraz przyjemna w dotyku.Kosmetyk nie podrażnia i nie uczula - nie daje uczucia ściągnięcia.Na pewno wrócę do niego w przyszłości.
Moja ocena,to 6/6.

NOWOŚCI - przy okazji odbioru ŚWIADECTWA "TAK - zakończyłam edukację na kierunku - Technik Ochrony Fizycznej Osób i Mienia - wstąpiłam do sklepu obuwniczego.Skuszona PROMOCJĄ -50% od ceny na opakowaniu - nabyłam :



- 25,00 zł



- 25,00 zł



- Ostatnią parę otrzymałam w PREZENCIE od BABCI :)

DOBRANOC :*






13 komentarzy:

  1. Te imitujące skórę węża są boskie! Bardzo mi się podobają.Mnie też jutro czeka lenistwo, ale w łóżku. Rozłożyło mnie po sobotnim weselu zupełnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zrobić ten peeling :) super, że ma ocenę 6 - ciekawe czy u mnie się sprawdzi. Ładne buciki i gratuluję świadectwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie złuszczanie martwego naskórka też jest ważne. Super, że jesteś zadowolona z tej nowości lirene, świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingi to podstawa w mojej pielęgnacji. Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam tą saszetkę do wyprobowania od xkeylimex :) Jeszcze jej nie otwierałam, ale jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten peeling, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nawet kupiłam podobne buty jak te z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne balerinki są super - gratulacje ukończenia szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskoczył mnie tak dobry peeling od Lirene.
    Nie ma to jak nowe buty. Gratulacje z okazji ukończenia edukacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie drobnoziarniste nie sprawdzają się. :D

    OdpowiedzUsuń