poniedziałek, 1 czerwca 2015

RECENZJA - LET'S PLAY - GRY!

Witam :*
PONIEDZIAŁEK - nareszcie wyszło SŁOŃCE! :)
Jest ciepło :) Bardzo,bardzo,bardzo ciepło!
I od razu chce się chcieć :*

Po wolnym WEEKENDZIE - który w większości spędziłam w SZKOLE "egzaminy końcowe oraz wpisy do indeksów mam już za sobą - jeszcze tylko egzamin Państwowy - i KONIEC" - nacieszyłam się obecnością swojego Najdroższego :* Spędziliśmy razem większość wolnego czasu - planując,to co idzie do Nas dużymi krokami :)

A Wy - jak spędziłyście wolny WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy LET'S PLAY : http://letsplaygames.pl/ - ZAPRASZAM!


- LET'S PLAY - SWING! 49,99 zł
- LET'S PLAY - ARKANA MIŁOŚCI! 34,99 zł


- SWING - to prześmieszna,imprezowa GRA karciana dla grupy 3 - 8 osób.
Twoim zadaniem jest zdobyć,jak największą liczbę punktów przyjemności.
Pozyskasz je - konsumując romanse przy użyciu kart Pozycji Seksualnych.
Bądź jednak ostrożny!Duch rywalizacji jest silny,więc inni gracze spróbują Ci przerwać!
W takich przypadkach nie musisz pozostawać im dłużny!
Czy jesteś gotowy na mentalną KAMASUTRĘ?


- ARKANA MIŁOŚCI - jeśli szukasz ekskluzywnej gry erotycznej,to ARKANA MIŁOŚCI mogą spełnić Twoje oczekiwania.Pudełko zawiera niesamowite karty wyróżniające się zróżnicowanymi wyzwaniami,namiętnymi akcjami ale także seksownymi aktami wykonanymi przez młodych artystów,jak i profesjonalnych fotografów.ARKANA MIŁOŚCI,to propozycja niezwykle zmysłowa.
Posiada nowatorskie,lecz proste zasady.Jest dzięki temu dynamiczna.Wspaniale wzmaga erotyczne napięcia oraz rozwija relacje.Pomaga przełamać nieśmiałość :)



RECENZJA :
Drogie Panie - kto powiedział,że GRY karciane są tylko i wyłącznie dla dzieci? :p
Są również takie,które są przeznaczone dla dorosłych :)
Tak jest w przypadku powyższych GIER,które są nie tylko oryginalne - ale również bardzo interesujące.
Nudzi Ci się?Zaproponuj swojemu partnerowi jedną z powyższych gier - gwarantuję,że nie tylko rozśmieszy Was ona do łez,ale również pobudzi fantazje oraz zbliży Was do siebie.
Jest,to dobra alternatywa na leniwy wieczór we dwoje a dla odważnych - na imprezę w towarzystwie znajomych. Sięgnij po coś nowego a uwierz,że nie pożałujesz :)
Moja ocena dla obu gier,to 5/6.

A co Wy sądzicie o takiej formie rozrywki?

Kochane w ubiegły PIĄTEK udało mi się spotkać Małgorzatą : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :)
Jak zawsze ugościła mnie Ona po Królewsku - nie wiem ile kilogramów mi przybyło po tym spotkaniu,ale powiem Wam jedno - warto było :p




PLACUSZKI z KURCZAKIEM były pyszne!


DZIĘKUJĘ Ci za mile spędzone popołudnie :*

W ubiegłym tygodniu nie obyło się również bez NOWOŚCI :p


PACZKA od Anny : http://avinion-jk.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)


Nowa WSPÓŁPRACA z ATELIERPR : http://www.atelierpr.com/ - ZAPRASZAM!


Nowa WSPÓŁPRACA z BODETKO LASH : https://www.bodetkolash.eu/ - ZAPRASZAM!

DOBRANOC :*
 


12 komentarzy:

  1. Ale pyszności tu u Ciebie Szkatułeczko :)
    Gratuluję współprac, a od Dove zaczynam uzależniać się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pikantnie się zrobiło ;) Ciekawe... ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie gry - szczególnie planszówki. Gratulacje współprac :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie odżywka Bodetko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakołyki wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co na deszczowy wieczór najlepsze są gry planszowe :) Raz na czas w coś gramy bo miło odpocząć od komputera

    OdpowiedzUsuń
  7. Myśle ,że twuj blog jest bardzo fajny ty jesteś bardzo sympatyczna więc odnos sukcesy.

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez podobają się te gry! :)

    OdpowiedzUsuń