wtorek, 16 czerwca 2015

RECENZJA - DOVE - PURELY PAMPERING - ŻEL POD PRYSZNIC!

Witam.
PRZEZIĘBIENIE dopadło mnie na całego...
Jestem nie wyspana,zmęczona - mam katar i kaszel - czuję się zupełnie do niczego...
Mam nadzieję,że choroba - jak szybko przyszła,tak szybko sobie pójdzie,bo co - jak co,ale chora być nie lubię...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produkt,który otrzymałam w ramach współpracy.

- DOVE - PURELY PAMPERING - ŻEL POD PRYSZNIC!
250 ml /ok.13,00 zł


Odżywczy ŻEL POD PRYSZNIC - MLECZKO KOKOSOWE Z PŁATKAMI JAŚMINU - gwarantuje wyjątkowe doznanie,które odżywia i rozpieszcza.


RECENZJA :
Kochane...Kosmetyki marki DOVE bardzo lubię :) Mają delikatne a za razem niesamowicie przyjemne zapachy.W tym wypadku mój zachwyt jest tym większy,bo zapach KOKOSA wprost uwielbiam!
Formuła oraz konsystencja ŻELU - sprawia,że w połączeniu z wodą daje on gęstą - myjącą pianę.
Przy regularnym użytkowaniu tego kosmetyku moja skóra stała się dogłębnie nawilżona - a co za tym idzie jest gładka i delikatna w dotyku :) Do tego otula ją piękny zapach.ŻEL nie podrażnia i nie uczula - jest świetny! Moja ocena,to 6/6.


19 komentarzy:

  1. Uuu... nie pamiętam kiedy miałam okazję używać czegoś z Dove. Tak dawno to było.Zdrowiej słońce,chyba taka pora, bo ja dzisiaj też ze stanem podgorączkowym. Piję od rana herbatkę z cytrynką i grzeje się pod kocem

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich żele, za szamponami już tak nie przepadam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś dawno nie było u mnie niczego z Dove, a przecież kosmetyki pielęgnacyjne maja dobre, ten jaśmin w zapachu mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego zapachu akurat nie znam ale uwielbiam kremowe żele dove

    OdpowiedzUsuń
  5. Dove ma extra konsystencję, uwielbiam ich każdy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię kosmetyki z Dove, zwłaszcza żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej niż żele do mycia lubię szampony Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity post zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. na początku uwielbiałam ten zapach, ale później stał się dla mnie zbyt...mleczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka ! :) ja również lubię żele Dove, niezależnie od ich zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam żele Dove! !!jedwabista konsystencja! :) super zapachy i czego chciec wiecej???:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj je niuchalam w rossmannie :33

    OdpowiedzUsuń