środa, 3 czerwca 2015

RECENZJA - AVON - SENSES - TROPICS - GRUBOZIARNISTY PEELING DO CIAŁA!

Dzień Dobry :*
Ufff...Jak GORĄCO :p
Chyba większość z Nas czekała na takie dni - kiedy słońce jest w pełni a temperatura sięga 30 stopni :)
Długi WEEKEND przed Nami - jakie macie plany? My z Najdroższym oraz moją Kochaną Mamą - wykorzystamy NAGRODĘ z Kina Kobiet,jaką jest "WEEKEND FIATEM 500 X Z PEŁNYM BAKIEM".Wybieramy się do rodziny w Bielsku - Białej a następnie do Zakopanego - już nie mogę się doczekać :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który zupełnie się u mnie nie sprawdził,dlaczego?
ZAPRASZAM do lektury...

- AVON - SENSES - TROPICS - GRUBOZIARNISTY PEELING DO CIAŁA!
200ml / ok.10,00 zł


PEELINGI "SENSES" - doskonale polerują skórę i nadają jej gładkość,świeżość oraz miękkość.
Witamina E eliminuje wolne rodniki,zapobiega starzeniu się skóry,zapewnia jej doskonałe nawilżenie i elastyczność.Mikrogranulki usuwają martwy naskórek i przygotowują skórę do opalania.


RECENZJA :
Drogie Panie...Co jak co,ale od PEELINGU oczekuję na prawdę dobrego "ścierania".
Niestety oprócz przyjemnego,świeżego zapachu - ten produkt nie wyróżnia się niczym specjalnym.
Jego formuła oraz konsystencja przypominają bardziej żel niż peeling a drobinki są praktycznie nie wyczuwalne.Co prawda - produkt ten dobrze myje i odświeża - nie podrażniając przy tym i nie uczulając.Jednak zupełnie nie spełnia swojej funkcji - a szkoda.Moja ocena,to 2/6.

Kochane...
Jakiś czas temu wzięłam udział w KONKURSIE organizowanym przez LIPTON - udało mi się wygrać - tę oto wspaniałą NAGRODĘ :)


Udanego POPOŁUDNIA :*

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że jego działanie jest znikome :(
    Życzę bardzo udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten peeling za zapach, chociaż jeśli chodzi o zdzieranie to bardzo słaby.. niestety nie jest już dostępny ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę pogody, u nas max 20*C, wiatr i chyba przyjdzie burza..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w planach na weekend mam nadrabianie i naukę na studia ;)

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że większość peelingów z Avonu to takie bardziej żele - przynajmniej takie mam doświadczenie, dlatego raczej ich u nich nie kupuję :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za tymi peelingami :) Oo ile picia ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego peelingu, no i chyba się nie skuszę :)
    gratuluję nagrody i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też od peelinhu oczekuję dobrego ścierania .

    OdpowiedzUsuń