piątek, 19 czerwca 2015

Moja Kopertówka...

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
PIĄTEK - mam wolne w pracy i odpoczywam po intensywnym tygodniu,który dał mi w kość.
Przeziębienie powoli odchodzi w nie pamięć - czuję się już lepiej :) Ogólnie rzecz biorąc - jest dobrze,ale mam nadzieję,że będzie jeszcze lepiej :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was posta,który będzie jednocześnie zgłoszeniem do KONKURSU :
pt."Moja Kopertówka...", który przygotowała Dr.Irena Eris : http://drirenaeris.com/  :)


Co znajduje się w Mojej Kopertówce? :)
MINIMALIZM - to on wypełnia moją KOPERTÓWKĘ po brzegi...
Uwielbiam ją za kształt,pojemność oraz uniwersalny kolor - pasujący do wszystkiego i zupełnie do niczego.
Zaglądając do środka znajdziecie - ZEGAREK - cudowny prezent urodzinowy - mówią,że szczęśliwi czasu nie liczą,ale mimo wszystko lubię mieć nad nim kontrolę :) Dlaczego jest w KOPERTÓWCE na nie na ręce?
Bo jest za duży i za ciężki - po prostu.RÓŻANY CIEŃ I RÓŻ - aby w każdej chwili móc nadać sobie zalotnego rumieńca :) OKULARY - uwielbiam je - a,że oczy są zwierciadłem duszy - nie każdy musi je widzieć :) BIBUŁKI MATUJĄCE - w razie konieczności mam czym "przypudrować nosek" i KARTA,której zawartość pozwoli mi rozsmakować się w najbardziej wymyślnych drinkach tego sezonu :)

Tak właśnie wygląda Moja Kopertówka :)

Kochane...
Kilka godzin temu odwiedził mnie KURIER - przywiózł CUDOWNĄ paczkę od Pani Anny Pilip - DZIĘKUJĘ :* Zawartość sprawiła,że oniemiałam z wrażenia! :)


Udanego WEEKENDU Wam życzę :*


25 komentarzy:

  1. Wow super prezenty ! Sama chętnie bym coś wypróbowała ale jeszcze nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boska paka! Mnie ciekawą rajstopy w spray'u i mam nadzieję, ze coś o nich napiszesz oraz my color code :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też stawiam na minimalizm.
    Oo widzę,że będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zdobyłaś tą paczuche? Tylko pozazdrościć! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w ramach długotrwałej współpracy :)

      Usuń
  5. Wow, jaka piękna paczka! Same cudeńka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde jak ja bym dostała taką paczkę to bym płakała z radości hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ło ho ho ale paczuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle radości w jednej notce xD

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow ;) irena jak zawsze cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczka od Erisek jest mega!
    Sama bym się ucieszyła z takiej przesyłki, bo uwielbiam Lirene!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale paczucha:) Coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna paczka, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczuszka, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej ciekawią rajstopy w sprayu daj znać jak się spisują.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale paka!!! Miłego testowania i czekam na recenzję :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super paka, aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń