poniedziałek, 11 maja 2015

W mojej KOSMETYCZCE :)

Hello.
Witam Was serdecznie w PONIEDZIAŁEK- jak Wasze samopoczucie po minionym WEEKENDZIE?
Ja przez ostatnie 5 dni - intensywnie pracowałam - co zaowocowało 2 dniami WOLNEGO :)
Cieszę się - gdyż dzięki temu mam czas - dla Najdroższego,dla Rodziny i dla Was :)

Na dzisiaj przygotowałam Wam wizualizację zawartości mojej KOSMETYCZKI :)
Jesteście ciekawe jakich kosmetyków używam na co dzień? ZAPRASZAM.


KOSMETYCZKA - dawno,dawno,dawno temu otrzymałam ją w prezencie od Anny,która prowadziła kiedyś bloga MELLODY W KOLORZE - do tego stopnia ją polubiłam,że pomimo drobnych uszkodzeń nie chcę jej wymieniać na nową :)


PODKŁAD - z racji tego,że mam cerę tłustą,ze skłonnością do trądziku - potrzebuję na prawdę dobrego krycia - powyższy PODKŁAD niestety nie najlepiej się u mnie sprawdza,ale o tym już niebawem w oddzielnym poście.


KOREKTOR - jest nieodłączną częścią mojego codziennego makijażu.
Ten od BOURJOIS - recenzja KLIK !!! - jest moim ulubieńcem,gdyż doskonale kryje niedoskonałości.
MAYBELLINE również jest w porządku,jednak kryciem oraz trwałością odrobinę odbiega od BOURJOIS.


PUDER - na zmianę używam sypkiego z tym w kamieniu.Nie mniej jednak PUDER jest konieczny,aby nadać matowego wykończenia mojej kapryśnej cerze.PUDER z MANHATTAN - recenzja KLIK !!! - całkiem dobrze się sprawdza w swojej roli a fakt,że mam go już po raz drugi - mówi sam za siebie :)


RÓŻ - tak na prawdę,to używam go od czasu do czasu - w zależności od okazji czy też nastroju - recenzja KLIK !!!


CIEŃ DO POWIEK - chyba od zawsze moim ulubionym kolorem jest SZARY i jego wszystkie odcienie - moim zdaniem jest,to kolor na tyle uniwersalny,że pasuje do każdej kreacji i na każdą okazję :)


TUSZ DO RZĘS - ten od MARY KAY - recenzja KLIK !!! - odrobinę mnie zawiódł...Ale nie wszystko ZŁOTO,co się świeci...

POMADKA - przyznam bez bicia,że zapomniałam ją sfotografować :p

A co WY macie w swoich kosmetyczkach? :)

POZDRAWIAM :*

24 komentarze:

  1. Polecam puder Rimmel Stay Matte jest świetny :) w mojej kosmetyczne znajdzie się jeszcze pęseta, perfum jak mam małą buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ładnie pomadki zapomniec;) korekto mnie zaciekawił bo przydał by nie sie taki :) fasjną masz ta zawartosc kosmetyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się ostatnio nie maluje wcale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co same perełki :) U mnie zestaw podobny tylko kosmetyki nieco inne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten korektor z boourjois

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że ta seria podkładów Paese to taka droższa wersja Revlona, który długo mi służył, a ostatnio zaczął uczulać:( Mnie czeka wiosenne wietrzenie kosmetyczki, bo niestety za dużo bubli się tam nazbierało ;p
    ~ Pozdrawiam i zapraszam na BlondBlog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam kosmetyczkę wypchaną po brzegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie znowu same nawilżacze, bo mam suchą i wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego podkładu Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem bardzo ciekawa tego podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zawsze paletkę cieni - albo Sleeka albo magnetyczną z własnoręcznie dobranymi kolorami. Lubię mieć wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się nowy podkład spisuje z mary ?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja połowy z tego nie uzywam na co dzień :P
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę tego mam, ale gdybym miała wybrać swój ulubiony zestaw: puder Rimmel Stay Matte, tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational, że do brwi Maybelline i balsam do ust w kredce Just Bitten Kissable :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię korektor affinitone ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw u mnie podobny mimo, że z innymi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie też najczęściej w cieniach królują szarości i grafity :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych kosmetyków miałam jedynie korektor MNY :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam skórę taką jak Ty i naprawdę polecam przekonać się do podkładów mineralnych ;) Może nie teraz ale jesienią i zimą są zbawieniem dla skóry

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zestaw mam podobny tylko z innej firmy kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń