poniedziałek, 25 maja 2015

RECENZJA - MARY KAY - SATIN HANDS - ZESTAW DO PIELĘGNACJI DŁONI!

Dobry Wieczór :*
Mamy PONIEDZIAŁEK - mamy również nowego PREZYDENTA.
Przez najbliższe 5 lat będziemy mięli okazję przekonać się o Jego prawdomówności - oby nie dał plamy!
Nie chciałabym żałować,że oddałam na Niego głos...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które od dawna były moim marzeniem :)
Marzeniem,które całkiem niedawno się spełniło :)

- MARY KAY - SATIN HANDS - ZESTAW DO PIELĘGNACJI DŁONI! 70,00 - 150,00 zł


BRZOSKWINIOWY - ZESTAW DO PIELĘGNACJI DŁONI - to łatwy,kompleksowy system pielęgnacji.Pomaga odżywić,nawilżyć i zregenerować skórę dłoni na długi okres czasu.
Tuż po wykonaniu trzech prostych czynności - możesz cieszyć się gładkimi,delikatnymi i pięknymi dłońmi.

KROK 1 :


Użyj bezzapachowego Kremu Zmiękczającego Skórę - Satin Hands,aby zapewnić dłoniom odpowiedni poziom nawilżenia - poprzez zatrzymanie wody w skórze - pozostawiając dłonie miękkie i wygładzone.

KROK 2 :


Nałóż Brzoskwiniowy Peeling Myjący do Rąk - Satin Hands,który oczyści i złuszczy naskórek.
Na tym etapie usuwane są obumarłe komórki naskórka,dzięki czemu skóra jest wygładzona,wygląda zdrowo i pięknie pachnie.

KROK 3 :


Ostatnim elementem jest nałożenie na dłonie Brzoskwiniowego Regenerującego Kremu do Rąk,który zadba o nawilżenie Twojej skóry przez 24H.


RECENZJA :
Drogie Panie - w okresie jesienno - zimowym moje dłonie potrzebują na prawdę intensywnej pielęgnacji.
Są suche,spierzchnięte i często również popękane...Okres wiosenno - letni jest dla nich łaskawszy - jednak dodatkowa pielęgnacja sprawia,że wyglądają - jak należy :) Wracając jednak do kosmetyków...
TAK - jestem zadowolona z ich działania :) BRZOSKWINIOWY zapach jest zniewalający a efekty działania kosmetyków są widoczne już po jednym użyciu! Moje dłonie stały się gładkie,miękkie i delikatne w dotyku :) Kosmetyki nie podrażniają i nie uczulają.Zdecydowanie są warte swojej ceny - choć mnie udało się dostać je taniej :p Serdecznie polecam! Moja ocena,to 6/6 :)

ROSSMANN - i mnie dopadł szał -40% :p
Co kupiłam - niewiele - tylko,to co niezbędne :)


P.S Cen niestety nie pamiętam - ale wiem jedno - WARTO BYŁO :)

A Wy - kupiłyście coś? :)

20 komentarzy:

  1. Fajnie, że kosmetyki się sprawdziły :) Ja chyba jeszcze zajrzę do rossmana i kupię coś do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo słyszałam dużo dobrego o tym zestawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam Tonik ogórkowy z Ziaji oraz olejek do twarzy z Evree na wypróbowanie. Wyszedł po 17zł zamiast 30zł :)
    Szkoda, że maseczki się nie wliczają, bo bym zrobiła potężne zapasy, coś czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz kurcze, kosmetyki extra ale ta cena :O obawiam się, że nigdy sobie na nie nie pozwolę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw szkoda że cena wysoka ;P Super zakupy, ja też dziś poszłam na łowy do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rossmann ostatnio ma tyle promocji że nie sposób się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę wszystko :D
    a w Rossmannie nie zaszalałam. wpadł tylko jeden krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję wypróbować to trio i byłam bardzo zadowolona z rezultatów. Dodatkowo pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do wyborów to jestem pozytywnie zaskoczona frekwencją - chociaż wiadomo mogło być więcej...
    Jeżeli idzie o zestaw to pewnie moja mama byłaby nim zachwycona :) Może mniej ceną ;)
    A w Rossmannie kupiłam tylko krem BB Mixa.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też na promocji nie poszalałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tym :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki pachnące brzoskwiniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z takim zestawem moje dłonie poczuły by się jak w spa.

    OdpowiedzUsuń
  14. chetnie bym to sprawdzila na sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy nie miałam jeszcze nic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach na pewno by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj ja na punkcie kremowania rąk mam bzika:D taki zestaw przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń