czwartek, 21 maja 2015

RECENZJA - LE PETIT MARSEILIAIS - ŻEL POD PRYSZNIC - POMARAŃCZA & GREJPFRUT I WERBENA & CYTRYNA!

Witam.
Mamy MAJ a pogoda jakby JESIENNA...
Pada deszcz i jest zimno - do tego wszystkiego źle się czuję - fizycznie i duchowo...
Jest beznadziejnie na każdej możliwej płaszczyźnie...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w Paczce Ambasadorki :
https://ambasadorkalpm.pl/ - ZAPRASZAM!


- LE PETIT MARSEILIAIS - POMARAŃCZA & GREJPFRUT - ŻEL POD PRYSZNIC!
650 ml / ok.23,00 zł


Odkryj prawdziwą stronę swej natury z delikatnym ŻELEM POD PRYSZNIC i do KĄPIELI Le Petit Marseiliais.Składniki pochodzenia naturalnego oraz wyjątkowy zapach sprawiają,że prysznic i kąpiel będą dla Ciebie chwilą prawdziwej przyjemności.

CZERP Z BOGACTWA NATURY

Otul się świeżością - nasyconą nutą cytrusowego aromatu.Poczuj wyjątkowy zapach dojrzałych pomarańczy i grejpfrutów.Użyte cytrusy pochodzą z upraw organicznych i zostały zebrane w basenie Morza Śródziemnego.

WYJĄTKOWO DELIKATNA FORMUŁA DLA TWOJEJ SKÓRY

Delikatny ŻEL POD PRYSZNIC i do KĄPIELI Le Petit Marseiliais - POMARAŃCZA & GREJPFRUT delikatnie oczyszcza Twoją skórę.Aksamitna,łatwa do spłukiwania piana pozostawia cytrusowy zapach ze słonecznymi nutami.Twoja skóra jest miękka,nawilżona i odświeżona.

- LE PETIT MARSEILIAIS - ŻEL POD PRYSZNIC - WERBENA I CYTRYNA!
400 ml / ok.15,00 zł


Otul się zapachem werbeny z lekką cytrusową nutą.
Werbena z Le Petit Marseiliais,to pełna aromatu roślina rozkwitająca w promieniach prowansalskiego słońca.Jej zbiory przypadają na okres tuż przed kwitnieniem.Dojrzewająca w gorącej Sycylii cytryna użyta w recepturze Le Petit Marseiliais pochodzi z upraw ekologicznych,a jej organiczne olejki eteryczne są wydobywane z kory drzew cytrynowych.

WYJĄTKOWA DELIKATNOŚĆ - FORMUŁA,JAKIEJ PRAGNIE TWOJA SKÓRA

Le Petit Marseiliais - werbena i cytryna - delikatnie oczyszcza Twoją skórę.Lekka,łatwa do spłukiwania piana pozostawia świeży,słoneczny zapach.Twoja skóra czuje się rozpieszczona - jest miękka,nawilżona i odświeżona!


RECENZJA :
Drogie Panie...Generalnie ŻELE POD PRYSZNIC i do KĄPIELI od Le Petit Marseiliais spotkały się z moim zainteresowaniem,gdyż ich jakość jest na prawdę dobra.Jednak pod względem zapachowym jest między nimi duża różnica.Tak,jak POMARAŃCZA & GREJPFRUT charakteryzuje się przyjemnym - egzotycznym zapachem,tak WERBENA & CYTRYNA jest wręcz nie do zniesienia...Oba produkty w połączeniu z wodą - dają gęstą pianę.Dobrze oczyszczają,odświeżają i nawilżają skórę - pozostawiając ją miękką w dotyku i pachnącą - w przypadku POMARAŃCZY & GRAPEFRUTA.
Druga wersja zapachowa,jak dla mnie nadaje się do mycia,ale wanny...
Kosmetyki nie podrażniają i nie uczulają - dają uczucie odprężenia i rozluźnienia - miło się z nimi współpracuje.Moja ocena,to :
POMARAŃCZA & GREJPFRUT : 6/6
WERBENA & CYTRYNA : 3/6.

A Wy - znacie nowe zapachy Le Petit Marseiliais? :)





21 komentarzy:

  1. Ta pogoda mnie dobija, dobrze, że są właśnie takie żele, które poprawiają nasze nastroje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się przeziębiłam przez tą ciągłą zmianę temperatury i pogody..;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten o zapachu pomarańczy i grejpfruta chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestuje w kąpieli wcześniej używałam tylko jako żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać noych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ich, jakoś zapachy mi nie podchodzą ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polubiłam obydwa zapachy, ale ja ogólnie jestem miłośniczką wszystkiego co cytrusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam z nimi do czyneinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nigdy nie stosowałam kosmetyków Le Petit Marseiliais

    OdpowiedzUsuń
  10. znakomity post jak zawsze tu wejde to się zaskocze

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te żele za ich zapachy, choć nie lubię za wydajność ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować te żele, uwielbiam cytrusowe zapachy :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tych dwóch zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapachy mają na pewno świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam orzeźwiający zapach werbeny

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety w standardowej senie te kosmetyki są zbyt drogie, abym mogła ich używać, używam żeli Isana z Rossmana, są tańsze, może i mniej wydajne, ale ja lubię często zmieniać zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi oba zapachy podeszły, ale najczęściej sięga po nie mąż, :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe :)
    Zapraszam do mnie juiloy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie mialam okazji uzywac tych żeli mimo ze sa tak popularne:) zazwyczaj wybieram wieksze opakowania:) ale kto wie może w koncu sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  20. W oba te produkty już niedługo się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń