czwartek, 7 maja 2015

RECENZJA - JADWIGA - NATURALNY PUDER - CERA TŁUSTA I TRĄDZIKOWA!

Hello :)
Dzisiejszy post będzie szybki,krótki i na temat.
Poznajcie proszę JADWIGĘ :)

- JADWIGA - NATURALNY PUDER - CERA TŁUSTA I TRĄDZIKOWA! 30g / ok.25,00 zł


NATURALNY PUDER ma działanie maskujące,antybakteryjne,matujące.
Pielęgnuje i odżywia skórę - chroni ją przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych.
Łagodzi podrażnienia i regeneruje.



RECENZJA :
Drogie Panie...
Jestem posiadaczką cery tłustej ze skłonnością do trądziku.
Nie powiem - daje mi ona popalić,ale co mam zrobić? Dbam o nią,jak tylko mogę.
Tuż po wykonaniu porannego makijażu uwieńczam go powyżej prezentowanym PUDREM.
Nie zmienia,to jednak faktu,że w ciągu dnia nie rozstaję się z bibułkami matującymi,które wchłaniają nadmiar sebum,który wydziela się na mojej twarzy.
Co,to oznacza?Że NATURALNY PUDER nie jest tak dobry,jakbym tego chciała...
Zacznę od opakowania,które nie jest do końca funkcjonalne,gdyż "sitko",które jest zamontowane w środku bardzo często się zapycha - przez co jestem zmuszona je zdejmować i "pracować" bezpośrednio z pudrem,co sprawia,że aplikuję go za dużo!
Ma on dosyć jasny kolor - jednak mniej - więcej dopasowuje się do koloru skóry i nie sprawia,że wyglądamy blado.Jeżeli chodzi o matowienie,jakie powinien dawać - jest ono satysfakcjonujące - ale krótkotrwałe...Nie zauważyłam również efektu łagodzącego i regeneracyjnego...
Kosmetyk nie podrażnia,nie uczula,ale również SZAŁU nie robi...
Moja ocena,to 3/6.

Jakie NATURALNE PUDRY możecie mi polecić? :)

P.S Taka NIESPODZIANKA czekała na mnie dzisiaj - po powrocie z pracy :)


Anna : http://avinion-jk.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :*


12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie działa tak jak oczekiwałaś :( bo cena przystępna, ale jak tak, to nie ma co się nim interesować

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna niespodzianka ;) U mnie cera sucha i wrażliwa. Powiem szczerze, pierwszy raz widzę tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten puder. Również mam cerę mieszaną. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna niespodzianka i jaka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej się nie skuszę, ja uwielbiam kryolan ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem posiadaczką cery tłustej.
    Słabo wypadł ten puder.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam naturalnego pudru ale z chęcią w przyszlości po jakiś sięgnę :)
    Super niespodzianka - uwielbiam żele z Isany ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio znów wróciłam z do ryżowego pudru z Paese:)
    Fajna paczucha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam że Jadwiga ma też pudry do twarzy, ja polecam spróbowania pudrów mineralnych teraz tyle firm ich produkuje że na pewno znajdziesz coś dla siebie. Odkąd ja je stosuje moja cera ma się o niebo lepiej !
    P.s gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dla mnie ten peeling, bo ja mam suchutką cerę bez trądziku.

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. A miałam kupić ten puder....... Niespodzianka świetna!!

    OdpowiedzUsuń