środa, 13 maja 2015

RECENZJA - EQUILIBRA - ALOESOWE - CHUSTECZKI ZŁUSZCZAJĄCE DO TWARZY!

Dobry Wieczór :*
Co u Was DOBREGO?
U mnie intensywny tydzień - pełen wrażeń - tych,które już były,ale również tych,które nadchodzą dużymi krokami :) Wczoraj - razem z Najdroższym wybraliśmy się na "MONSTER TRUCK SHOW CHALOUPKA" w Starachowicach - było na prawdę interesująco,tym bardziej,że zostałam zaproszona do udziału w pokazie,jako kaskaderka :p




A co jeszcze przede mną? W PIĄTEK - wybieram się do SPA "nareszcie" uda mi się wykorzystać VOUCHER,który otrzymałam od Pana Filipa Prokopa z "Hotelu Senator" w Starachowicach :
http://www.h-s.pl/ - ZAPRASZAM! No a w SOBOTĘ - "Princcess Party" w zacnym gronie moich ślicznych koleżanek :*


Czy Wam również zapowiada się taki miły WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


- EQUILIBRA - ALOESOWE - CHUSTECZKI ZŁUSZCZAJĄCE DO TWARZY!
20 szt. / ok.13,00 zł




CHUSTECZKI ZŁUSZCZAJĄCE z aloesem (20%) - zawierające alantoinę i glicerynę.

Zapewniają głębokie oczyszczenie i równowagę hydrolipidową skóry twarzy w dwóch prostych krokach :
1. złuszczanie
2. wygładzanie

Szorstka strona CHUSTECZKI delikatnie usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia,a miękka wygładza skórę twarzy,przywracając jej naturalną równowagę.


Dlaczego aloesowe CHUSTECZKI ZŁUSZCZAJĄCE?

- wysokie stężenie aloesu 20% - w 100% czystego - wzbogacone alantoiną i gliceryną
- bezalkoholowe - nie zawierają chemicznych substancji złuszczających
- naturalne i łagodne
- usuwają do 37% martwych komórek i zanieczyszczeń

RECENZJA :
Hmmm...Tak,jak lubię kosmetyki z EQUILIBRA - tak te CHUSTECZKI zupełnie się u mnie nie sprawdziły.
Liczyłam na coś więcej - niż to,co otrzymałam.Faktem jest,że ich zapach jest cudowny,lecz działanie...
Pozostawia wiele do życzenia..."SZORSTKA" strona jest taka jedynie na zdjęciu - w rzeczywistości obie strony są gładkie a efekt "ścierania" jest zupełnie nie wyczuwalny.Dlatego,jak dla mnie jedynym,dobrym zastosowaniem dla tych CHUSTECZEK może być demakijaż.Myślę,że w tej roli spisałyby się idealnie.
Nie podrażniają i nie uczulają - dają uczucie intensywnego nawilżenia i odświeżenia - jak dla mnie - to wszystko.Moja ocena,to 2/6.

A Wy - znacie te chusteczki?

DOBRANOC.




15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takich chusteczkach. Byłam gotowa się za nimi rozejrzeć ze względu na tą złuszczającą stronę, ale mówisz, że się nie sprawdziły. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie tego typu chusteczki, doskonałe na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Princess Party! <3 Nie mogę się doczekać! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczek nie znam, ale zazdroszczę Monster Truck! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego wypadku do SPA. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię chusteczek, w ogóle ich nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam te chusteczki ale średnio je polubiłam, chciałabym zobaczyć kiedyś na własne oczy MONSTER TRUCK SHOW

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, zawsze chcialam zobaczyc monster trucki

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zobaczyłabym taki pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pierwszy raz słyszę o tych chusteczkach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że te chusteczki takie kiepskie ... Bo też lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli to są zwykłe chusteczki do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie tą firme ale kojarzyłam tylko z produktów do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam,tych chusteczek i nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również pierwszy raz spotykam się z tymi chusteczkami :)

    OdpowiedzUsuń