środa, 6 maja 2015

RECENZJA - AVON - NATURA EFFECTS - SPF 15 - NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ!

Witam :*
Nastały deszczowe dni...Pogoda jest kapryśna - nie mniej jednak jest ciepło i przyjemnie :)
W pracy rozpoczęłam mały maraton,gdyż najbliższy wolny dzień mam dopiero w PONIEDZIAŁEK.
Z niecierpliwością odliczam dni...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w Paczce Ambasadorki od serwisu STREETCOM : https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured - ZAPRASZAM!


- AVON - NATURA EFFECTS - SPF 15 - NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ! 50 ml / 14,99 zł


Lekki KREM z SPF15 sprawia,że skóra wygląda na gładką i staje się miękka w dotyku.
Zapewnia skórze 48 - godzinne nawilżenie.Formuła z aktywnym kompleksem z nasion CHIA,znanych z wysokiej zawartości antyoksydantów,została opracowana by pomóc wzmocnić barierę skóry,chroniąc ją przed wysuszającym działaniem wiatru,zimnego i suchego powietrza - zapewniając nawilżenie przez cały dzień.


RECENZJA :
Ależ ten krem pięknie pachnie!Nie potrafię Wam dokładnie opisać tego zapachu,ale jest on zdecydowanym atutem tego kosmetyku :) Nie mogę również pominąć lekkiej formuły oraz konsystencji,która sprawia,że produkt dobrze się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry,która jest bardziej nawilżona,odżywiona oraz miękka w dotyku.
Krem nie podrażnia i nie uczula - dobrze mi się z nim współpracuje :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Znacie ten KREM? :)


13 komentarzy:

  1. Kurczę, jakoś nie mam przekonania do kremów z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i unikam ich jak ognia. Po tym co mi znajomy powiedział pracujący w tej firmie.

      Usuń
    2. Ja też nie jestem przekonana do kremów z Avonu ;/

      Usuń
  2. Miałam go właśnie kupić, chyba się jednak w końcu skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę i byłam bardzo zadowolona. Kupiłam pełnowymiarową wersję matująco-nawilżającą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam bardzo długą przerwę w stosowaniu kosmetyków z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za kremami z avon. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nic nie miałam z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem bardzo tego kremu. Do kampanii ze Streetcomu nie udało mi się dostać zresztą jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten krem z firmy AVON i jestem nim zauroczona <3

    Zapraszam, własnie pojawił się najnowszy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/zakupy-z-rossmanna-cz-i.html

    OdpowiedzUsuń