wtorek, 19 maja 2015

"Princess Party" :*

Witam.
Dzisiaj w Starachowicach temperatura sięgała niemal 30 stopni - było gooorąco :p
U Was również? Korzystając z dnia wolnego w pracy - nadrobiłam domowe zaległości - niedawno wróciłam ze spotkania z koleżankami z pracy - przy grillu mile spędziłyśmy popołudnie a teraz mam chwilę czasu dla Was :) Tak,jak wczoraj obiecałam - dzisiaj opowiem Wam o SOBOTNIM "Princess Party" :):*

 

Podczas SOBOTNIEGO spotkania,to JA byłam GOSPODYNIĄ - a moimi gośćmi 5 pięknych Pań :*


Choć do Master Cheff'a mi na prawdę daleko - starałam się,jak mogłam :p


Jak,to stwierdził mój Najdroższy : "Jedzenie,jak jedzenie - ważne żeby wódka była" :p
No i dzięki moim gościom była a nawet pięć - gdyż dwie chłodziły się w lodówce :)


Dostałam wspaniałe UPOMINKI - DZIĘKUJĘ :*


Z Małgorzatą : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :*


Nasz PIĘKNY skład - od LEWEJ - Magdalena,Karolina,http://margaritkaaa.blogspot.com/,
http://mendziorka.blogspot.com/,http://tococieszy.blogspot.com/ oraz JA :*

Po kilku godzinach Nasza IMPREZA przeniosła się do Starachowickiego Klubu Chill Out :
http://www.chilloutstarachowice.pl/ - ZAPRASZAM - gdzie zabawa trwała do późnych godzin nocnych - DZIĘKUJĘ Wam Kochane za tę fantastycznie spędzoną SOBOTĘ :*

P.S NOWOŚCI - nie omieszkam się nimi pochwalić :p


"WIOSENNA WYMIANA" - którą organizowałam na swoim blogu zaowocowała takim oto UPOMINKIEM,który otrzymałam od Marioli : http://zmalowanalala.blogspot.com/ - serdecznie Ci DZIĘKUJĘ  - zawartość przesyłki w 100% trafiła w moje gusta :*

Już niebawem na moim blogu pojawi się PODSUMOWANIE zabawy :)


Jedno z powyższych MYDEŁEK otrzymałam od Katarzyny : http://mendziorka.blogspot.com/ - w ramach akcji PODAJ DALEJ - uwielbiam MYDŁA,więc jestem bardzo zadowolona :):*


- CARREFOUR - C-THRU - WODA TOALETOWA! 10,99 zł
- CARREFOUR - DAIRY FUN - ZESTAW! 9,99 zł


- DOZ - 2 BE SLIM - TABLETKI! ok.21,00 zł
- DOZ - TOŁPA - PŁYN MICELARNY! ok.12,00 zł


- Od NIVEA : http://www.nivea.pl/ otrzymałam do przetestowania KREM :)


- TESCO - AIR WICK - ŚWIECA! 2 x 4,75 zł

A co u Was NOWEGO? :)

Pozdrawiam :*







24 komentarze:

  1. u mnie praktyki w przedszkolu i próba ogarniania na bieżąco spraw i prac na uczelnię. Trochę niedoczasu u mnie.. No ale cóż. Jakoś trzeba się ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie dziś zlał deszcz do suchej nitki jak jechałam na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie było tylko 22 stopnie :P ale zaraz po deszczu ochłodziło się do 16, także temperatura do wytrzymania :)

    Ten zestaw z Dairy Fun jest może jeszcze w carrefour dostępny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy we wszystkich CARREFOUR jest dostępny,ale możesz sprawdzić w swojej miejscowości :)

      Usuń
  4. Te świece z Tesco bardzo mi się podobają :) ale jakoś u siebie nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać na pewno udana impreza była ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki od DAIRY FUN. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to widzę, że spotkanie się udało :)
    Świece takie tanie?!? Muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że bardzo udana imprezka :) i fajnie:) te świece muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kubek, pod Toruniem nie było wczoraj aż tak gorąco ale dość ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że spotkanie bardzo się udało :) Wyglądałaś bardzo ładnie i wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super spotkanie, wspaniałe świece :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no jak była wódka to był wypas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie byłam na takim babskim spotkaniu, czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie że impreza się udała :) Z chęcią i ja bym się wybrała na taką domówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super że impreza się udała ;)
    ps. ta sałatka wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że było świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny damski wieczór, wszystko co trzeba na stole :)
    jak już tu dotarłam to zapraszam też do nas, każdy gest w naszą stronę ogromnie nas motywuje:)
    pozdrawiamy, udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od alkoholu raczej stronię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądzasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać,że spotkanie z dziewczynami udane :)

    OdpowiedzUsuń