poniedziałek, 4 maja 2015

Majówka 2015 ! :):*

Dobry Wieczór :*
Nareszcie przyszedł MAJ - zamieszał w moim sercu - powoli gubię cały żal i czuję co,to SZCZĘŚCIE :)
Odrobię po swojemu,ale tekst piosenki "Varius Manx - Maj" - jest całkowicie na miejscu!
Uwielbiam MAJ - jest,to mój ulubiony miesiąc :) Jego początek spędziłam z Najdroższym oraz Kochaną Mamą w Krakowie - u Brata oraz Jego Najbliższych :*
Jak było?Zapraszam Was na relację z mojej MAJÓWKI :):*

CZWARTEK - wyjazd do Krakowa :)


Mój Pan Kierowca :)


Ja :p


Kochana Mama :*


Nasze "małe" czułości :*


Nowy numer GLAMOUR oraz Coca-Cola - i od razu jedzie się lepiej :p


Nareszcie na miejscu :)

PIĄTEK - wycieczka do Oświęcimia - czas na chwilę zadumy...




SOBOTA - wycieczka na Rynek oraz Wawel :)



Mordki :*


Słońce,zimne piwo - i Wisła :)

NIEDZIELA - spacer i wspólna zabawa :)




Jak,to określił mój Pan : "Ostatni MLECZYK w tym sezonie" :p


Moje małe Serduszko - Zuzanna :*


I takim oto sposobem - Nasz wspólnie spędzony Weekend Majowy dobiegł końca :)
A jak Wy spędziłyście ten czas?

NOWOŚCI - jak bym mogła o nich zapomnieć :p


- TESCO - ELLEHAMMER - TORBA PODRÓŻNA! 87,99 zł


- UPOMINEK od Mamy :*


- HAKER - ADIDASY! 65,00 zł
- JOY - BOX! 59,00 zł


- UPOMINEK od Cioci :*


- GADŻETY przywiezione z Krakowa - w tym KOLCZYKI od Najdroższego :)


Kończąc życzę Wam spokojnej nocy :*


15 komentarzy:

  1. Ile kosmetyków BALEA :D Wyjazd zacny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie majówka była leniwa i skończyła się na spotkaniach ze znajomymi oraz grillowaniu :D w Auschwitz też byłam, dwa lata temu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że w Krakowie słońce dopisało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo naprawdę super :)
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, widać że weekend miło spędzony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie spędziliście czas, fajny mix

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że majówka świetnie ci się udała :) świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać po minach, że majówka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę wizyty w Krakowie, ciągle sobie obiecuję taki wypad i kawę na Rynku, ale już rok mi minął od ostatniego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widac, ze Twoja majowka byla udana :) Ja spedzilam leniwie w domku, spotykajac sie ze znajomymi po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że majówka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna wycieczka.
    Bardzo fajny blog szkoda, że dopiero teraz tu trafiłam i oczywiście obserwuję aby być na bieżąco.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, może Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń