poniedziałek, 18 maja 2015

3 URODZINY BLOGA + Moja pierwsza wizyta w SPA :):*

Dobry Wieczór :*
WEEKEND,WEEKEND i po WEEKENDZIE :)
Dla mnie był on baaardzo UDANY! Rozpoczął się moją pierwszą wizytą w SPA o,której dzisiaj Wam opowiem a zakończył "Princess Party" o,którym napiszę jutro :) Poza tymi przyjemnościami - mój blog świętował swoje "3 URODZINY" :):*


DZIĘKUJĘ Wam za ten wspólnie spędzony czas :*
W ramach mojej wdzięczności - na dniach spodziewajcie się małego KONKURSU :)

Nie przedłużając - ZAPRASZAM Was do miejsca w,którym każda z Nas powinna znaleźć się chociaż raz w życiu :*

Hotel Senator - Dream Spa
ul. Krywki 18
27-200 Starachowice

http://www.dream-spa.pl/  - ZAPRASZAM!


W ubiegły PIĄTEK - dzięki uprzejmości Pana Filipa Prokopa miałam przyjemność odwiedzić DREAM SPA w Starachowicach.


Jak widzicie Hotel Senator już z zewnątrz wygląda bardzo ekskluzywnie - nawet nie wiecie,jak cudownie prezentuje się od środka :)


Tuż po miłym przyjęciu przez Panią Annę,która tego dnia się mną zajmowała - przebrałam się i przeszłam do jednego z gabinetów.



Urzekł mnie on swoją przytulnością - przygaszone światła,relaksacyjna muzyka - i to wszystko tylko i wyłącznie dla mnie :)

Po dokładnej diagnozie skóry wykonanej przez specjalistę - Panią Annę - cera została przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych,które były dostosowane do jej potrzeb - a,to wszystko przy użyciu kosmetyków od Dr.Irena Eris.


Tego dnia czułam się,jak prawdziwa KSIĘŻNICZKA - a moja cera - gdyby tylko potrafiła mówić - na pewno powiedziałaby DZIĘKUJĘ :)

Między nakładaniem kolejnych preparatów miałam wykonany odmładzający masaż na ampułce dobranej specjalnie do potrzeb mojej skóry. Zabieg ten relaksuje oraz zapobiega wiotczeniu skóry twarzy,szyi i dekoltu - było,to cudowne - nowe doświadczenie :)


Zrelaksowana - z MASECZKĄ na twarzy - czego chcieć więcej? :)
Moja cera odżyła - zmiany trądzikowe z,którymi się zmagam znacznie się wyciszyły.
Skóra została nawilżona i za razem potraktowana prawdziwą bombą witaminową.
Nawilżenie i odżywienie - tego potrzebowała najbardziej!

DREAM SPA oferuje relaks w sześciu nowocześnie urządzonych gabinetach - wyposażonych w najlepsze aparatury i sprzęty...
Oto kilka z nich :)





Zadbaj o urodę,ciało oraz duszę - odwiedź DREAM SPA w Hotelu Senator w Starachowicach :)


Osobiście je rekomenduję i serdecznie polecam!

Moja ocena,to 6+ / 6.

Drogie Panie - czy miałyście już okazję odwiedzić SPA?
Z jakich zabiegów korzystałyście?

P.S Mnie osobiście marzy się masaż relaksacyjny całego ciała :p

DOBRANOC :*

14 komentarzy:

  1. Ooooo masaz relaksacyjny ciala to by bylo to ,ja czasem spa odwiedzam, rzadko ale sie zdarza - uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, zazdroszczę SPA :) ach i gratuluje tych trzecich urodzin, oby było ich jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała gdzieś wypocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego bloga! :) Pobytu w SPA zazdroszczę, jeszcze nigdy nie byłam, ale mam nadzieję, że w końcu to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie miałam okazji ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje urodzin bloga i wytrwałości w dalszym blogowaniu :) W SPA nigdy nie byłam, muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo cudowne miejsce, super, na pewno się zrelaksowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marze by kiedys się zrelaksowac u Eriski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sto lat bloga:)ja sie wybieram do zakopanego do spa ale to starachowic mam chyba bliżej nawet:)hmmm

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chodzę do spa bo nie lubię się obnażać przy ludziach :P

    A co do urodzin bloga to wszyyyyyyyystkiego naj! Żeby jeszcze sto lat istniał! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani :)
    Serdecznie DZIĘKUJĘ za wszystkie ciepłe słowa oraz życzenia,które zostawiliście :*

    OdpowiedzUsuń