środa, 8 kwietnia 2015

Wish List KWIECIEŃ!

Witam :*
Chyba WIOSNA doszła do wniosku,że nadszedł czas powrotu :)
W Starachowicach wyszło dzisiaj słońce a i temperatura znacznie się podwyższyła - bardzo mnie,to cieszy.
Jeszcze tylko 2 dni i doczekam się upragnionego WOLNEGO w pracy - będzie czas na nadrobienie zaległości w szkole,ale i na nadrobienie zaległości URODOWYCH - bowiem na PONIEDZIAŁEK zapisałam się do SPA :) Czeka mnie "ZABIEG NA TWARZ DOSTOSOWANY DO RODZAJU CERY" - już nie mogę się doczekać :) A Wy? Macie jakieś plany na nadchodzący WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was - swoją WISH LIST na miesiąc KWIECIEŃ :)
Odrobinę się tych MARZEŃ zebrało :p




- MARY KAY - SATIN HANDS - ZESTAW DO PIELĘGNACJI DŁONI! 149,00 zł


- MAYBELLINE - ANTI - AGE - KOREKTOR - 20 NUDE! ok.12,00 zł


- TRESORI D'ORIENTE - ZIELONA HERBATA - PERFUMY! ok.21,00 zł


- SREBRNY ŁAŃCUSZEK - CELEBRYTKA - SERCE LUB KONICZYNA!


- AVON - SPLENDID BLOOM - OKULARY! 29,99 zł


- PIĘĆDZIESIĄT TWARZY GREYA - DVD!


- MICHAEL TONELLO - W POGONI ZA TOREBKĄ - KSIĄŻKA!



- LIPTON - FOREST FRUIT - HERBATA! 14,99 zł


- DILMAH - CARMEL - HERBATA!

A Wy - o czym marzycie? :):*


21 komentarzy:

  1. Mam taką bransoletkę z koniczyną :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić taką herbatę Lipton? Ja chyba skuszę się na róż od Max Factor w tym miesiącu, a tak to jeszcze nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ten korektor to już długo u mnie na liście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę mój ulubiony zapach :) A okulary są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te okulary wyglądają cudownie :) A mi się marzy jakiś dobry podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zebrało się, zebrało :) Mam taki łańcuszek z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm herbatki świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja napiłabym się karmelowej herbatki!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie spotkałam jeszcze herbaty FOREST FRUIT, piję właśnie jaśminową lipton i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio spotkałam wode TRESORI D'ORIENTE w sklepie ekologicznym miałam chęć zakupic:) ale sie opaniwałam mam tyle wód z avonu ze hej

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie z Avonu zamówiłam okulary, są w promocji, ale wybrałam największe z wielkich, jestem niereformowalna, zawsze takie wielgachne noszę, te Twoje z listy zachcianek śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ja tez chcę płytę Greya w DVD ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, taki łańcuszek srebrny bym przygarnela, ostatnio mam manię biżuteryjną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna lista,z chęcią sama bym się skusiła na ten zestaw z MARY KAY ale ta cena

    OdpowiedzUsuń
  15. O mi też się marzy " 50 twarzy..." na DVD :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łańcuszek jest śliczny, taki kobiecy i delikatny :) też taki chce

    OdpowiedzUsuń