sobota, 11 kwietnia 2015

RECENZJA - TOŁPA - GREEN - MATOWIENIE - MATUJĄCY KREM NORMALIZUJĄCY!

Witam :*
WEEKEND - nawet nie wiecie,jak bardzo na niego czekałam :)
W Starachowicach jest słonecznie i bardzo ciepło - poranny spacer z Najdroższym mam już za sobą :)
Udane zakupy - również.Teraz spędzam czas z RODZINĄ...A Wy? Jak spędzacie WEEKEND? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jest wart nie tylko uwagi,ale również polecenia!

- TOŁPA - GREEN - MATOWIENIE - MATUJĄCY KREM NORMALIZUJĄCY!
50 ml / 19,99 zł


Krem normalizuje wydzielanie sebum i ma działanie nawilżające.
Eliminuje błyszczenie i zwęża rozszerzone pory.
Poprawia elastyczność i łagodzi podrażnienia.
Pozostawia skórę gładką i matową.



0% : alergenów,sztucznych barwników,PEG-ów,silikonów,oleju parafinowego!

RECENZJA :
Tak na prawdę,to już dawno ulubiłam sobie kosmetyki oferowane przez TOŁPA.
Każdy kolejny produkt coraz milej mnie zaskakuje :) Tak jest i tym razem!
Krem charakteryzuje się delikatnym a za razem przyjemnym zapachem.
Ma lekką formułę i konsystencję dzięki czemu łatwo się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji cery,która jest gładka i matowa.
Wydzielanie sebum jest zredukowane a cera wygląda na zdrowszą.
Serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 6/6.

Jak,to mówią : "Marzenia się spełniają" :)


Powyższy ZESTAW kupiłam na ALLEGRO za 80,00 zł - u konsultantki kosztuje on 150,00 zł!


Na http://www.empik.com/ jest fantastyczna PROMOCJA - ponad 300 książek do 70% taniej!
Za powyższe pozycje zapłaciłam łącznie 15,87 zł :)

A u Was - co NOWEGO? :*

17 komentarzy:

  1. Muszę i ja zajrzeć na empik może coś upoluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, że tołpa ma dużo nowości..... hmm musze zobaczyć się za tym kremem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta nowa seria z Tołpy, akurat tego kremu nie miałam, ale miałam inny też z tej serii i też był bardzo fajny :) Może i na ten się skuszę latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna promocja w Empiku, wiec musze zobaczyc co tam maja ciekawego)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję spełnienia marzeń:) I super, ze krem u Ciebie się spisuje, ja mam inny typ cery, wiec on raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę to ci się udało za fajną cenę upolować ten zestaw ;) Teraz życzę miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wczoraj było znacznie cieplej. Mnie nie zależy na macie bo i tak raczej zawsze go mam, tak jest ze skórą suchą.

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie tym kremem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez czekałam na weekend, jak na zbawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten krem akurat nie jest przeznaczony dla mojego typu skóry, ale z tej serii kusi mnie taki do skóry suchej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuu Ciekawie wygląda, może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej mnie kusi by w końcu coś kupić z tej marki, do rej pory jeszcze nic nie miałam :P A z ciekawości popatrzę co tam mają w empiku

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję spełnienia marzeń :) U mnie także był słoneczny dzień i nie mogłam sie tym słonkiem nacieszyć :)
    Z pewnością zajrzę na stronę empiku skoro taka promocja jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziunia już się u mnie znalazła :P
    A cena tego zestawu jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam matujących kremów, ale książek ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń