poniedziałek, 27 kwietnia 2015

RECENZJA - SCANDIA COSMETICS - THE SECRET SOAP STORE - SHEA LINE - RED CURRANT - KREM DO RĄK! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
Po cudownym WEEKENDZIE nastał PONIEDZIAŁEK...
Choć UROCZY pod względem pogody,to już mniej jeżeli chodzi o obowiązki - po dwóch dniach wolnego - wróciłam do pracy.Gdyby tylko - tak bardzo mi się chciało,jak mi się nie chce - byłabym zobowiązana :p
Pocieszam się jednak faktem,że WEEKEND MAJOWY tuż,tuż,tuż i razem z Najdroższym oraz Kochaną Mamą - wyjeżdżamy do Krakowa :) Mam nadzieję,że pogoda dopisze,bo humory na pewno :)
A Wy - jak zamierzacie spędzić najbliższy WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy SCANDIA COSMETICS : http://www.scandiacosmetics.pl/ - ZAPRASZAM!


- SCANDIA COSMETICS - THE SECRET SOAP STORE - SHEA LINE - RED CURRANT - KREM DO RĄK! 80 ml / ok.40,00 zł


Połączenie MASŁA SHEA i intensywnego zapachu CZERWONEJ POŻECZKI - a wszystko po,to by przywrócić miękkość i delikatność Twoim dłoniom.KREM DO RĄK z 20% zawartością MASŁA SHEA przynosi natychmiastową ulgę suchej i podrażnionej skórze.Intensywnie ją nawilża,wygładza i regeneruje,chroni i wzmacnia naskórek.Wyrównuje koloryt i niweluje przebarwienia.Regularne stosowanie przywraca skórze aksamitną miękkość,gładkość i elastyczność.


MASŁO SHEA - zwane  "KARITE" czyli "ŻYCIE".Jest wysoce cenione za właściwości zmiękczające skórę oraz zdolność leczenia tej podrażnionej.Zawiera substancje tłuszczowe,witaminy A,E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB.Ma właściwości łagodzące,mocno natłuszczające i wygładzające.Wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry.Skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

RECENZJA :
WIOSNA - a wraz z WIOSNĄ przyszła również REGENERACJA moich dłoni.
Już nie wyglądają tak "koszmarnie",jak w okresie jesienno - zimowym.
Nie zmienia,to jednak faktu,że muszę o nie dbać,by zawsze - nie tylko od święta - wyglądały,jak należy.
Powyżej prezentowany krem charakteryzuje się intensywnym pożeczkowym zapachem,który pozostaje na dłoniach na dłuższy czas :) Produkt ma dosyć gęstą i zbitą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak większego kłopotu podczas jego aplikacji.Z łatwością się rozprowadza - potrzebując "chwili" by dokładnie się wchłonąć.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji dłoni,które stają się pozbawione wszelkich podrażnień!Są zregenerowane,miękkie oraz delikatne w dotyku :)
Tego mi było trzeba! Najdroższy - całuj moje DŁONIE :) Moja ocena,to 6/6.

Znacie ten krem? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? :)

Kochane...
Miniony tydzień przyniósł ze sobą wiele mile spędzonych chwil,jak i wiele niespodzianek :)
Swoimi wspomnieniami,jak i radością z nimi związaną - chcę się podzielić również z Wami :*

Pozwolicie?


W ŚRODĘ - dzięki uprzejmości Pani Magdaleny Stuuby : https://www.facebook.com/magdalena.stubba - miałam okazję wziąć udział w Kinie Kobiet.Razem z Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ - obejrzałyśmy cudowny film "Dumni i Wścieki",który serdecznie Wam polecam!


fot. Kino Kobiet Starachowice

Wzięłam udział w KONKURSIE z KAPELUSZAMI i wygrałam NAGRODĘ główną! :)


TAK - jeden z CZERWCOWYCH weekendów spędzimy z Najdroższym w Zakopanem :)
Zawiezie Nas tam - to CUDO!


Nawet nie wiecie,jak bardzo się cieszę! :):*

SOBOTĘ zaś spędziłam w Kielcach :)
Miałam przyjemność wziąć udział w...


Razem z Małgorzatą : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - poświęciłyśmy czas na rzecz prelekcji i dokształcania się.Było nie tylko naukowo,ale również smacznie :)





OD LEWEJ : http://www.zu-makeup.pl/,
http://primesbeauty.blogspot.com/,
http://kulkaowszystkim.blogspot.com/,
http://www.paulaes.pl/,
JA.


 Zainspirowałam się prelekcją Magdaleny Mirkowicz : http://www.mypinkplum.pl/ - ZAPRASZAM :)


fot. Magdalena Mirkowicz


Stałam się szczęśliwą posiadaczką książki Tomasza Tomczyka :)


Spróbowałam pierwszego w swoim życiu SUSHI od HANAYA SUSHI : http://hanaya.pl/menu.html - POLECAM :)

A w NIEDZIELĘ - razem z Najdroższym cieszyliśmy się słońcem i urokiem pobliskiego Wąchocka :)
To był udany tydzień :):*

P.S Nie obyło się również bez NOWOŚCI :p


- UPOMINEK do Małgorzaty : http://margaritkaaa.blogspot.com/ z racji zabawy PODAJ DALEJ - DZIĘKUJĘ - koszulka jest świetna :*


- TESCO - F&F - BIELIZNA! 21,00 zł


- AVON - OKULARY! 30,00 zł


- WYDAWNICTWO ZNAK - KSIĄŻKI! 2 x 3,90 zł


- PERFUMY - upominek od Najdroższego :*
- MARY KAY - PODKŁAD! 77,00 zł
- ROSSMANN - BELL - PUDER! ok.10,00 zł
- ROSSMANN - MAYBELLINE - KOREKTOR! ok.15,00 zł


- ROSSMANN - ISANA - ŻEL POD PRYSZNIC! 2 x 2,49 zł

A u Was - co nowego Drogie Panie? :):*


20 komentarzy:

  1. Wow ! Gratuluję nagrody głownej :) Nie miałam styczności z tym kremem :) I na pewno nie będę mieć. Cena powala :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kino Kobiet było świetne - jeszcze raz gratuluję wygranej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygrania głównej nagrody :)
    Wszystkie prezenty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się działo :) wspaniała wygrana i cudowne upominki!
    Muszę się kiedyś wybrać Blogotok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten kremik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! Na pewno miło spędzicie ten weekend. Chyba muszę zacząć chodzić do Heliosa na to Kino Kobiet bo świetne nagrody można wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagroda Ci się trafiła! :) Gratuluję!
    A Twoja nowa bielizna wpadła mi w oko, uroczy seksowny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :) i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko widzę coś z shea to zaraz chce to mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieee no Kochana Ty to masz szczęście , taką furką jechać to luksusy same :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej marki to lubię krem do rąk o zapachu pomarańczy.
    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O a ja akurat na weekend majowy uciekam z mojego Krakowa ;) Gratuluje wygranej przede wszystkim! Wow, ale super - udanej podróży do Zakopanego! :) Co do kosmetyków to krem wygląda super - ma podobne opakowanie do tych z l'occitane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te okulary z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje wygranej, Ty Szczęściaro!:) Należy Ci się !:)

    OdpowiedzUsuń