wtorek, 21 kwietnia 2015

RECENZJA - PHARMA CF - INTIMEA - EMULSJA HIPOALERGICZNA DO HIGIENY INTYMNEJ! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Nie uważacie,że pogoda,która obecnie panuje w Polsce jest nie tylko zmienna,ale również bardzo irytująca?Mam dosyć kurtek oraz wiatru,który nie tylko niszczy "fryzurę",ale również chce "urwać" głowę!
To jakiś koszmar!Kiedy nadejdą słoneczne i ciepłe dni?!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jest NOWOŚCIĄ w ofercie BIEDRONKI - znacie go? :)

- PHARMA CF - INTIMEA - EMULSJA HIPOALERGICZNA DO HIGIENY INTYMNEJ!
400 ml / ok.4,00 zł


Hipoalergiczny preparat przeznaczony co codziennej higieny intymnych części ciała dla dziewczynek i nastolatek.Delikatna formuła myjąca - wzbogacona o ekstrakt z oliwek i pantenol doskonale reguluje nawilżenie miejsc intymnych oraz zapobiega podrażnieniom.


NATURALNE PREBIOTYKI - odbudowują naturalną barierę ochronną śluzówki.
NATURALNA BETAINA - intensywnie nawilża i łagodzi podrażnienia.
KWAS MLEKOWY - utrzymuje prawidłowe pH okolic intymnych.

RECENZJA :
Drogie Panie - choć nie jestem już ani dziewczynką ani nastolatką - to jestem przecież KOBIETĄ - i jest,to wystarczający argument by móc przetestować tę EMULSJĘ :)
Charakteryzuje się ona delikatnym a za razem przyjemnym zapachem - który zachęca do jej użycia.
Ma lekką i dosyć rzadką formułę oraz konsystencję przez co jej użytkowanie jest odrobinę uciążliwe - jednak za taką cenę - jeden mankament jest do zaakceptowania.EMULSJA dobrze myje i odświeża okolice intymne - nie powodując podrażnienia oraz uczulenia.Daje uczucie komfortu - co jest ważne dla każdej z Nas.Moja ocena,to 5/6.

A Wy - co sądzicie o kosmetykach do higieny intymnej z serii INTIMEA? :)

W ostatnim czasie zostałam AMBASADORKĄ marki AVON - dzięki portalowi
STREETCOM : http://streetcom.pl/ - ZAPRASZAM!


Nawiązałam również nową współpracę z firmą LET'S PLAY : http://letsplaygames.pl/ -
ZAPRASZAM!


No i na koniec chcę się pochwalić UPOMINKIEM,jaki otrzymałam od Agnieszki :
http://agnesbeauty.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)


Razem z Agnieszką - wymieniłyśmy się UPOMINKAMI - bardzo lubię takie "ZABAWY" dlatego sama zorganizowałam podobną na swoim blogu : KLIK !!!
Jeszcze możecie się do niej zgłosić- ZAPRASZAM :)




16 komentarzy:

  1. Tej wersji płynu do higieny intymnej jakoś nie mogę znaleźć w mojej Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nowości. Do higieny intymnej obecnie u mnie produkt Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubiłam tą emulsję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ambasadorki avon mnie na tym portalu do niczego nie wybierają a z zabaw prezentowych jeszcze musze wysłąc paczki podaj dalej i nie mam kiedy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz kupiłam tą różową wersje teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współprac i zostania ambasadorką :-)
    A emulsji nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale używałam pozostałych z tej serii i bardzo je lubię. Są tanie, ale nie są złe. Rzeczywiście pachną przyjemnie i dobrze odświeżają :)
    I oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio w streetcomie załapałam się na kremy Garniera, całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. moim numerem jeden jest biały jeleń. :). Ja też jestem od jakiegoś czasu na streetcomie i czekam czekam i czekam. :) wygrałam ksiazke i nic poza tym .

    Nie słyszałam jeszcze o kosmetykach z konopiom, ciekawa jestem jakby sprawdziły się na moich włosach.

    Pozdrawiam, Ola

    lightbeige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam żel z firmy rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie używam z BingoSpa płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten żel i czasami do niego wracam. Aktualnie używam z AA :)

    OdpowiedzUsuń