wtorek, 7 kwietnia 2015

RECENZJA - MARY KAY - LASH LOVE LENGTHENING - TUSZ DO RZĘS!

Dobry Wieczór :*
Święta,święta i po świętach...
Jak Wam minęły świąteczne dni?
Spędziłyście je razem z Najbliższymi? :)
My z Najdroższym - spędziliśmy święta w drodze - od jednej do drugiej wizyty u rodziny...
Było dużo radości i duuużo jedzenia :p

Dzisiaj po 5 dniach wolnego - wróciłam do pracy - "leń morderca nie ma serca"...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produkt,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny Stubby z MARY KAY : https://www.facebook.com/magdalena.stubba -
ZAPRASZAM!


- MARY KAY - LASH LOVE LENGTHENING - TUSZ DO RZĘS! 8g / 69,00 zł


Niech Twoje rzęsy nabiorą nowej długości!
Ten niezwykły tusz sprawia,że rzęsy są niesamowicie długie i intensywnie podkreślone.


- Kompleks Panthenol - Pro Complex od MARY KAY i witamina E - pomagają wzmocnić i odżywić rzęsy.
- Bezzapachowy.
- Nie skleja rzęs.Nie obsypuje się.
- Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.


RECENZJA :
Drogie Panie - pierwszy raz miałam i mam styczność z kosmetykami od Mary Kay.
Pomimo iż od dawna chciałam je wypróbować - ceny skutecznie mnie od tego odwodziły.
Powyżej prezentowany TUSZ otrzymałam na "Blogerskim Dniu Kobiet w Starachowicach".
Jaka była moja radość,gdy tuż po jego otworzeniu ujrzałam silikonową,wyprofilowaną szczoteczkę.
Takie lubię najbardziej :) Jednak wraz z pierwszym użyciem - mój entuzjazm zgasł...
Po pierwsze - nadmiar tuszu pozostaje na szczoteczce - przez co automatycznie przenosi się na rzęsy.
Po drugie - tuż po jego aplikacji trzeba się nieźle napracować żeby rzęsy wyglądały "jak należy".
Po trzecie - skleja! Niestety tusz ten nie otrzymał miana - mojego ulubieńca...
Bardzo delikatnie podkreśla moje rzęsy - przez co efekt jest praktycznie nie widoczny - no i niestety powtórzę się,ale skleja! Niestety nie jestem posiadaczką grzebyka do rzęs - przez co posiadam posklejane rzęsy...Moja ocena,to 2/6.

Nie mniej jednak ZAPRASZAM Was serdecznie do zapoznania się z ofertą MARY KAY - myślę,że pośród wszystkich kosmetyków znajdziecie swoją PEREŁKĘ :)


Drogie Panie - aby tradycji stało się zadość - przedstawiam Wam krótką relację z minionych świąt :):*


Nasz KOSZYCZEK Wielkanocny :*


Słodki UPOMINEK od mojej Kochanej Chrześnicy Zuzi :*


Pyszny ŻUREK przygotowany przez Mamę :*


Mój Najdroższy kierowca :*:*:*


W odwiedziny do RODZINY :)

No i oczywiście NOWOŚCI z okresu przedświątecznego :p


- Przesyłka od Pani Magdaleny z PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ -
ZAPRASZAM!


- UPOMINEK od siostry Najdroższego oraz Jej RODZINY - DZIĘKUJEMY Kochani :*


 - UPOMINEK od Kochanej MAMY :*


- Marzenia się spełniają! Dziękuję :*
UPOMINEK od Anny z bloga : http://avinion-jk.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :*


- AVON - RARE PEARLS - ZESTAW! ok.35,00 zł


- H&M - OPASKA! 19,99 zł

To by było na tyle :)

DOBRANOC :*







15 komentarzy:

  1. kurcze, szkoda, że się nie sprawdził...niby Mary Kay mają dość dobrą opinię, ale jakiś bubel zawsze się trafi

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz może lepszy będzie jak troszkę podeschnie.. Ja jeszcze go nie otwierałam. Święta widać, że na plus:) A nowości cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tusz okazał się słaby...
    a upominki bardzo fajne :) Święta udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zobaczyłam cenę to pomyślałam, że ten tusz jest warty polecenia, ale po przeczytaniu dalszej części notki, zmieniłam zdanie :)
    dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że za taką cenę jest tak słaby...

    OdpowiedzUsuń
  6. żurek w chlebku zawsze najlepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tusz na pewno nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jak tusz skleja. Wymaga to stosowania grzebyka a mi z lenistwa się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że tusz się nie sprawdził :(
    I oczywiście twoje zdobycze wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam tego tuszu i nie zamierzam. Za taką cenę powinien to być świetny produkt. Dobrze, że nie kupiłaś go, bo tyle pieniędzy poszłoby w błoto. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa jak ten tusz się sprawdzi u mnie... Może należy mu się druga szansa jak podeschnie troszkę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tusz się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń