środa, 1 kwietnia 2015

RECENZJA - KOSMETYKI BINGO SPA!

Witam :*
Ale ZIMNO! Czy u Was również pogoda jest niczym Prima Aprilis?
Kiedy będzie CIEPŁO i SŁONECZNIE?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy BINGO SPA : http://www.bingosklep.com/ - ZAPRASZAM!



Od LEWEJ :
- BINGO SPA - MALLORCA - KRYSTALICZNY ELIKISIR DO KĄPIELI! 1000 ml / 10,00 zł
- BINGO SPA - CHOCO&CHERRY - SMAKOWITY KREM POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI!
500 ml / 4,99 zł
- BINGO SPA - SŁODKIE MIGDAŁY - ŻEL POD PRYSZNIC! 300 ml / 3,75 zł
- BINGO SPA - MYDEŁKO W PŁYNIE! 500 ml / 7,20 zł
- BINGO SPA - BALSAM KOKOSOWY DO DŁONI! 135g / 12,00 zł

- BINGO SPA - MALLORCA - KRYSTALICZNY ELIKISIR DO KĄPIELI! 1000 ml / 10,00 zł


Słoneczna wyspa MAJORKA o wielu obliczach - piękne plaże,czyste morze lub skaliste wybrzeże z niezliczonymi zatokami.Trwające prawie przez cały rok - LATO :) Zrób sobie,to w wannie!
KRYSTALICZNY ELIKSIR Bingo Spa do kąpieli o brzoskwiniowym aromacie przeniesie Cię na słoneczne plaże MAJORKI i otuli zapachem kwitnących sadów brzoskwiniowych.

- BINGO SPA - CHOCO&CHERRY - SMAKOWITY KREM POD PRYSZNIC I DO KĄPIELI!
500 ml / 4,99 zł


Najbardziej niespodziewany smakołyk dla Ciebie i Twojej skóry!
WIŚNIE W CZEKOLADZIE od Bingo Spa do kąpieli i pod prysznic...
Możesz delektować się nimi bez obawy,że przysporzą Ci dodatkowych kalorii.
Wręcz przeciwnie - po kąpieli poczujesz się lekka i świeża - cudownie RADOSNA.

- BINGO SPA - SŁODKIE MIGDAŁY - ŻEL POD PRYSZNIC!
300 ml / 3,75 zł


Delikatny ŻEL POD PRYSZNIC o zapachu słodkich migdałów - zawiera :

- BIAŁĄ GLINKĘ : która posiada w składzie ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów - w tym krzem,aluminium,fosfor,wapń,potas,selen,mangan,miedź.
Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa,jak naturalny antybiotyk.
Aktywizuje procesy odbudowy odbudowy komórek.W sposób naturalny oczyszcza i stymuluje proces regeneracji skóry.Złuszcza martwy naskórek,oczyszcza skórę z nadmiaru sebum,toksyn,niezdrowej mikroflory,poprawia ukrwienie,łagodzi stany zapalne,przywraca skórze równowagę mineralną.
- EKSTRAKT MIGDAŁOWY : ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę,odbudowuje warstwę lipidową naskórka.Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym,sprzyjającym zmysłom zapachu.

- BINGO SPA - MYDEŁKO W PŁYNIE! 500 ml / 7,20 zł


Świeży zapach - odżywcze działanie!
MYDŁO oczyszcza pory skóry - usuwając obumarły naskórek.
Ma działanie odżywiające i regenerujące z optymalizacją metabolizmu komórek skóry.

- BINGO SPA - BALSAM KOKOSOWY DO DŁONI! 135g / 12,00 zł


BALSAM KOKOSOWY Bingo Spa do dłoni posiada przyjemną,lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach.Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę,wzmacnia jej warstwę lipidową.
Sprawia,że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.

RECENZJA :
Drogie Panie - już po raz kolejny mam styczność z kosmetykami Bingo Spa.
Jak spisały się u mnie tym razem? Generalnie moje zdanie jest podzielone,gdyż kosmetyki nie są "najwyższych lotów",ale całkiem przyjemnie się z nimi współpracuje.
ELIKSIR - ma delikatny a za razem przyjemny brzoskwiniowy zapach.
Rzadka formuła oraz konsystencja sprawiają,że bardziej nadaje się do kąpieli w wannie niż pod prysznic.
W połączeniu z wodą - daje gęstą - pianę.Dobrze myje - dając długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zauważyłam efektu nawilżenia,ale również nie wysusza - typowy produkt ŚREDNIEJ jakości.
Moja ocena,to 4/6.
KREM - jego zapach nie jest ani delikatny,ani przyjemny! Czysta CHEMIA - zero WIŚNI W CZEKOLADZIE - nawet tej czekoladopodobnej...
Dosyć gęsta formuła oraz konsystencja sprawiają,że kosmetyk dobrze się aplikuje i rozprowadza na skórze.Gęsta piana myje i odświeża - jednak zapach,który nie jest zbyt przyjemny - nie zachęca do ponownego użycia.
Moja ocena,to 1/6.
ŻEL - jest,to miłe zaskoczenie wśród testowanych kosmetyków :)
Subtelny migdałowy zapach - zachęca do użycia.Tak samo,jak jego poprzednik - produkt ma gęstą formułę oraz konsystencję - dobrze się aplikuje i rozprowadza na skórze.
Doskonale oczyszcza,odświeża i nawilża skórę - pozostawiając ją gładką i pachnącą.
Nie podrażnia i nie uczula - jak dla mnie jest na prawdę świetny!
Moja ocena,to 6/6.
MYDŁO - pachnie,jak sok o smaku MULTIVITAMINY :)
Orzeźwiająco i przyjemnie!Już niewielka ilość w połączeniu z wodą,daje gęstą - myjącą piankę,która usuwa z dłoni wszelkie zanieczyszczenia a pozostawia przyjemny zapach.Delikatnie nawilża - dając uczucie miękkości.Wydajne i PACHNĄCE mydło!
Moja ocena,to 6/6.
KREM - tak,jak uwielbiam zapach KOKOSA - tak i tym razem Bingo Spa nie spisało się na medal...
Zapach jest bardziej CHEMICZNY niż realistyczny - przed co nie daje 100% przyjemności użytkowania.
Owszem - krem z łatwością się aplikuje,rozprowadza i wchłania - jednak pozostawia na dłoniach delikatny - tłusty film i mało przyjemną woń...Produkt broni się faktem,iż daje dobre nawilżenie i odżywienie.
Jednak jest,to tylko połowa sukcesu...
Moja ocena,to 3/6.

Czy używałyście któryś z powyższych KOSMETYKÓW? :)

Zobaczcie co ostatnio znalazłam na FB :



Czy Wasza torebka również tak wygląda? :p
Dobranoc :*





16 komentarzy:

  1. mnie zaciekawił zapach mallorca krystaliczny eliksir do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam kokosowy do dłoni, pewnie bym się skusiła gdybym nie wiedziała,że jego zapach jest chemiczny... :) Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. żele to bym wypróbowała : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam kiedyś żel migdałowy, był ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam niedawno to mydło w płynie do rąk i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ten kokos taki chemiczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki dostałaś:) ten żel pod prysznic musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja kosmetyków z BingoSpa jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele słyszałam i czytałam o tej marce, jednak nie dane mi było użytkować ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Migdałowy żel miałam i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten żel migdałowy pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  12. kuszace zapachy, nie miałam jeszcze żeli tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych produktów nic nie miałam, ale mam do nich mieszane odczucia po kilku innych.. Co do torebki to coś w tym jest:)

    OdpowiedzUsuń