środa, 15 kwietnia 2015

RECENZJA - FUTUROSA - LA ROSA - MINERALNY CIEŃ DO POWIEK & OKRĄGŁY PĘDZEL DO CIENI!

Hello :*
Co u Was słychać Drogie Panie? Jak Wam mija tydzień?
U mnie - pracowicie...Praca,dom...Praca,dom...Praca,dom...

Dlatego z niecierpliwością wyczekuję PIĄTKU - dopiero wtedy odpocznę...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy LA ROSA : http://www.larosa-profesionales.pl/ - ZAPRASZAM! :)


- FUTUROSA - LA ROSA - MINERALNY CIEŃ DO POWIEK - 89 - PYRITE! 3g / 25,00 zł
- FUTUROSA - LA ROSA - OKRĄGŁY PĘDZEL DO CIENI! 13,00 zł


- FUTUROSA - LA ROSA - MINERALNY CIEŃ DO POWIEK - 89 - PYRITE! 3g / 25,00 zł

89 - PYRITE - to cień w kolorze SZARO - GRAFITOWYM - z połyskiem.
Na mokro staje się głębszy i bardziej satynowy.Może być stosowany także,jako eyeliner.

- FUTUROSA - LA ROSA - OKRĄGŁY PĘDZEL DO CIENI! 13,00 zł

Profesjonalny PĘDZEL DO CIENI - wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego.
Idealnie sprawdza się do rozcierania cieni,czyli do tzw.blendowania.
Kształt włosia ułożony został w delikatny szpic i przycięty na odpowiedniej długości,co sprawia,że efekt cieniowania może być wyjątkowo precyzyjny.Skuwka ukształtowana na okrągło daje gwarancję równomiernego rozkładania włosia w trakcie pracy.Pędzel będzie niezawodny przy rozcieraniu i cieniowaniu - szczególnie przydatny przy wykonywaniu makijażu typu - smokey eyes.


RECENZJA :
Kosmetyki MINERALNE są mi zupełnie obce...
Ten CIEŃ jest pierwszym kosmetykiem z tej kategorii,który znalazł się w moim posiadaniu.
Odcień,który dla siebie wybrałam jest typowo UNIWERSALNY,gdyż moim zdaniem odcienie SZAROŚCI pasują do wszystkiego i na każdą okazję :) Jeżeli zaś chodzi o samą formułę - nie jestem fanką sypkich CIENI - dlaczego?Zazwyczaj nabieram oraz nakładam ich za dużo,przez co nadmiernie się obsypują.
Bardzo tego nie lubię...Być może jest,to uwarunkowane moim brakiem doświadczenia przy współpracy z takimi kosmetykami - nie wiem...Efekt wizualny,jaki daje oraz trwałość są satysfakcjonujące.Powyższy produkt polubiłam,choć nie stał się on moim ulubieńcem.
Przy pomocy OKRĄGŁEGO PĘDZELKA praca z nim jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
Syntetyczne - ale miękkie i wyprofilowane włosie sprawia,że cień łatwiej się nabiera,aplikuje oraz rozciera - aż do uzyskania satysfakcjonującego efektu.Jest poręczny i lekki.
Moja ocena dla obu produktów,to 4/6.

A Wy - miałyście styczność z kosmetykami FUTUROSA?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

POZDRAWIAM :)







14 komentarzy:

  1. W mojej kosmetyczce mam brąz z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z minerałków używam tylko podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelek wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym cieniu. Bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelek wydaje się być godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych kosmetyków nie znam ale cienie mineralne bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie znam tej firmy, ale widzę że ceny mają całkiem przystępne

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ale jestem podobnego zdania co ty że szarości pasują na co dzień i są bardzo uniwersalne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzelek mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń