środa, 25 marca 2015

RECENZJA - VICHY - ANTYPRESPIRANT W KULCE - 48 - GODZINNA SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA!

Dobry Wieczór :*
Ależ piękna pogoda była dzisiaj w Starachowicach :)
Choć słońcem oraz ciepłym WIOSENNYM powietrzem nie miałam okazji się nacieszyć - to cieszę się,że pogoda z dnia na dzień jest coraz lepsza.
Pomimo koszmarnego bólu głowy - dzielnie zniosłam dzień w pracy a teraz mam czas na odpoczynek.
Ostatnie dni dają mi się we znaki i z dnia na dzień czuję się coraz bardziej niewyraźnie...
WIOSENNE przesilenie?Nie wiem...W każdym razie nie pogardziłabym wcześniejszymi WAKACJAMI.


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który okazał się strzałem w dziesiątkę!
Dzięki Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - zdecydowałam się go kupić i nie żałuję :)

- VICHY - ANTYPRESPIRANT W KULCE - 48 - GODZINNA SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA!
50 ml / ok.30,00 zł

KLIK !!!


Kuracja przeciw nadmiernemu poceniu!48-godzinna skuteczność!
Zawiera substancje czynne - mikronizowane sole aluminium - działające bezpośrednio na ujścia gruczołów potowych.



RECENZJA :
WOW - jestem pod wrażeniem! Już dawno nie spotkałam się z tak dobrym antyprespirantem :)
Przez dłuższy czas szukałam swojego ideału - aż wreszcie go znalazłam :)
Kosmetyk ma delikatny i bardzo przyjemny zapach.Z łatwością się aplikuje i rozprowadza - odrobinę gorzej z jego zasychaniem.Nie mniej jednak nie zmienia,to faktu,że tuż po zaschnięciu - zapewnia solidną ochronę przed potem przez cały dzień! Dzięki temu można się czuć świeżo i komfortowo - bez podrażnień oraz uczuleń.Kosmetyk nie kruszy się i nie pozostawia białych plam na ubraniach.Jak dla mnie jest REWELACYJNY! Moja ocena,to 6/6.

Znacie ten ANTYPRESPIRANT?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

DOBRANOC :*

11 komentarzy:

  1. nie znam go ale mnie zachęciłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio był w dobrej promocji z SP. Chciałam kupić, ale w końcu zrezygnowałam. Trochę żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze. Nawet nigdy bym nie pomyślała że antyperspirant z Vichy może być taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę za drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja bratowa chwali sobię ową kuleczkę, ja obecnie używam limonkowego antyperspirantu z Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o nim dużo dobrego więc muszę się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę koniecznie go wreszcie kupić, bo się zbieram, zbieram i zebrać do zakupu nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń